سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بزرگترين نمایشگاه كتاب در منطقه پارس جنوبي

شركت پتروپارس همزمان با ماه مبارك رمضان برگزاركننده بزرگترين نمايشگاه كتاب بالغ بر 20 هزار عنوان كتاب با تخفيف 50 درصد در تهران و عسلويه بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سيدهادي ميرباقري مدير روابط عمومي و امور بين‌المللي شركت پتروپارس با تشريح برنامه‌هاي فرهنگي پتروپارس در ماه رمضان گفت: برگزاري نمايشگاه كتاب يكي از اقداماتي بود كه در اين ماه برنامه‌ريزي و اجرا شد. اين نمايشگاه براي پنجمين سال متوالي، به مدت دو هفته در دفتر تهران و يك هفته در كنگان برگزار شد.

میرباقری نمايشگاه امسال پتروپارس را متفاوت ارزيابي و خاطرنشان كرد: در نمايشگاه سال‌هاي گذشته، حداكثر سه هزار عنوان كتاب عرضه مي‌شد، در حالي كه در نمايشگاه امسال در مجموع 20 هزار عنوان كتاب از ناشران برجسته کشور و در موضوعات مختلف ارائه شد.

وي افزود: با توجه به محدوديت فضاي برگزاري نمايشگاه، برخي از كتاب‌ها به صورت فهرست ديجيتالي عرضه شد و 24 ساعت پس از انتخاب همكاران و خانواده‌هايشان، كتاب منتخب با 50 درصد تخفيف در اختيارشان قرار گرفت.

مدير روابط عمومي پتروپارس استقبال مدیران و همکاران از نمايشگاه را بي‌نظير توصيف كرد و گفت: استقبال از اين نمايشگاه به حدي بود كه بيش از 16 هزار جلد كتاب به فروش رسيد که این آمار در طول سال‌هاي گذشته و نمايشگاه‌هاي مشابه بي‌سابقه است.

وي تصريح كرد: با ابتكاري كه به خرج داده شد، براي اولين بار در قسمتي از نمايشگاه، كتاب‌هاي مستعمل و خوانده‌ي شده همكاران به نفع امور خيريه به فروش رسيد و با مشاركت خوب همكاران در دو بخش اهداي كتاب و خريد آن، مبلغ قابل توجهي گردآوري شد كه عوايد آن صرف موسسات خيريه و مراكز عام المنفعه مي‌شود.

وي در خصوص ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي برنامه‌ريزي شده براي ماه مبارك رمضان گفت: برگزاري جلسه ختم گروهي قرآن مجيد با حضور قاري بين‌المللي (دكتر رحماني)، اعزام هفت روحاني به مناطق عملياتي پارس جنوبي، توليد و انتشار سي دي تلاوت ترتيل قرآن مجيد، برگزاري كلاس‌هاي اخلاق، برگزاري مراسم شب قدر در كمپ هاي مسكوني پتروپارس، برگزاري مسابقات قرائت، اذان و اقامه و ... از جمله فعاليت‌هاي فرهنگي روابط عمومي شركت پتروپارس در اين ماه عزيز است كه در كنار نمايشگاه كتاب برنامه‌ريزي و با استقبال پر شور همكاران برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.