سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اعزام بیست و ششمین گروه نیروهای بازسازی عتبات عالیات استان به عراق

بیست و ششمین گروه نیروهای بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری به عراق اعزام شدند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این گروه شامل: 32 استاد کار و کارگر حرفه ای است که برای توسعه صحن حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امام علی (ع) به نجف اشرف اعزام شدند.
اردشیر ریاحی پور، مدت اقامت گروه اعزامی را 45 روز عنوان کرد و افزود: این گروه 35 روز حرم را نوسازی می کنند و 10 روز عتبات عالیات را زیارت می کنند.
وی اظهار داشت: گروه نخست نیروهای استان چهارمحال و بختیاری اعزامی به عتبات عالیات سال 85 به کربلای معلی اعزام شدند.
ریاحی پور، همچنین از خرید یک دستگاه نانوایی سیار جهت استفاده زائران در حرم امام حسین (ع) خبرداد و گفت: این نانوایی با 260 میلیون تومان اعتبار خریداری شده است که 500 میلیون ریال آن از محل کمک های مردمی پرداخت شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری افزود: این نانوایی سیار 20 روز دیگر به حرم حضرت امام حسین (ع) ارسال میشود.
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری از سال 84 (سال تاسیس) تاکنون حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده است.
توسعه صحن حضرت ابوالفضل(ع)، مشارکت در بازسازی حرمین کربلا، ساخت سنگ جداره کتابخانه حرم سیدالشهدا ء (ع)، از مهمترین اقدامات بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری در عراق بوده است. /س
برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.