سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروغي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکره با آمریکا تایید توسعه نامشروع رژیم صهیونیستی است

"جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع)" با بیان اینکه مذاکره با رژیم صهیونیستی جنایتکار زمینه قدرت یابی و تداوم حیات این هویت جعلی را فراهم می‌کند، گفت: هرگونه مذاکره با آمریکا و یا رژیم غاصب اسرائیل، تایید توسعه نامشروع این رژیم و افزایش فشارها بر مردم مظلوم فلسطین است.

علي فروغي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه  مهمترین پیام روز قدس اعلام انزجار از رژيم صهيونيستي است، اظهارداشت: رژیم غاصب اسرائیل دشمن تمام آزادی خواهان جهان است از این رو حضور مردم به ویژه قشر دانشجو در این روز پاسخ کوبنده‌ای به ظلم و بی‌عدالتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار از طرق مختلف امکان پذیر است، ادامه داد: هم اکنون ما در سنگر فکری و فرهنگی در حال مبارزه با این رژیم اشغالگر هستیم که این مسئله خشم صهیونیست و ایادیش را برانگیخته است.

فروغی با بیان اینکه مذاکره با رژیم صهیونیستی جنایتکار، زمینه قدرت‌یابی و تداوم این هویت جعلی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: هرگونه مذاکره با آمریکا و یا رژیم غاصب اسرائیل در واقع تایید توسعه نامشروع این رژیم و افزایش فشارها بر مردم مظلوم فلسطین است.

جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پایان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها دادرس فریاد مظلومیت مستضعفین است،اظهار داشت:مسئله فلسطين برای جمهوري اسلامي  يک مسئله ايدلوژيک بسيار روشن است از این رو تنها راه رسیدن به فلسطینی آزاد و مقاوم ایستادگی در برابر غاصبان و مستکبرین جهان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فروغی ، فلسطین ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.