سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این لنز قدرت دوربین گوشی شما را چندین برابر می‌کند + عکس

در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمندی به بازار می آیند که همانند دوربین های حرفه ای لنزهای مجهز و جداگانه برای عکاسی دارند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بتازگی جریان تازه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند که قابلیت عکاسی با کیفیتی دارند به راه افتاده است. در حقیقت این نوع گوشی‌ها را بیشتر می‌توان یک دوربین با قابلیت‌های موبایل نامید. این جریان با معرفی دو مدل گوشی هوشمند یکی گلکسی S4 Zoom سامسونگ و دیگری لومیا 1020 نوکیا تثبیت بیشتری پیدا کرده است.


با توجه به همین موضوع سونی که سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در بخش موبایل خود کرده بر طبق شایعه‌ها قصد دارد قابلیت عکاسی را در تلفن‌های همراه متحول کند. به نظر می‌رسد سازنده ژاپنی در حال کار روی ساخت لنز دوربین جانبی برای گوشی‌های هوشمندش است. بر طبق شنیده‌ها، این لنز مجهز به یک سنسور 2‌/‌20 مگاپیکسلی Exmor R یک اینچی با گشودگی دیافراگم (عدد F) 8/1 است و از لنز‌های سازنده آلمانی کارل زایس بهره می‌برد. این لنز این قابلیت را دارد که درمواقع نیاز به عکاسی با کیفیت به گوشی همراه متصل شود. سنسور و لنز این وسیله جانبی بسیار به دوربین RX 100MII سونی شباهت دارد. بعلاوه طبق شایعات رسیده این لنز مجهز به باتری داخلی، NFC و گیرنده شبکه بی‌سیم (Wi-Fi‌) است. این لنز با اتصال به گوشی از نمایشگر دستگاه به عنوان منظره‌یاب استفاده می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
سلام این وسیله ی جانبی به همه ی گوشی های هوشمند می خوره آیا؟یا فقط مخصوص یک گوشی هست؟؟؟؟؟؟؟