سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مركز آموزش‌‌هاي عالي آزاد و خاص:

شرح جزییات برگزاري دوره‌هاي آمادگي فراگير پيام‌نور در سال ۹۲

با راه اندازی کامل سامانه HCTC موسسات متقاضی جهت اخذ مجوز برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور،درخواست های خود را در این سامانه اعلام و اين مركز پس از بررسي درخواست‌ها و سوابق موسسات، نسبت به صدور مجوز اقدام خواهد نمود.

مهندس معصومیان، رئیس مركز آموزش‌‌هاي عالي آزاد و خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فهرست اسامي این موسسات در سايت مركز قابل رويت است و علاقه مندان قبل از ثبت‌نام در موسسه‌اي حتماٌ نام موسسه را در سايت كنترل نمايند ، چرا که هيچ مركزي غير از مراكز مجاز اعلام شده در سايت مركز آموزش‌هاي عالي آزاد، حق برگزاري دوره‌هاي فراگير پيام ‌نور را ندارد. 
 
وی تصریح کرد:تبلیغات با عنوان تضميني و بيمه بدون كنكور، از تخلفات بارز موسسات است و این گونه تبلیغات سوء، منجر به لغو مجوز موسسه خواهد شد و هيچ يك از موسسات حق برگزاري كلاس در دانشگاه‌ها بدون مجوز اين مركز را ندارند.

وی افزود: بعلت احتمال هرگونه تغيير در منابع آزمون تا زمان توزيع  دفترچه، هيچ موسسه‌اي حق برگزاري كلاس را ندارد و غيرقانوني است. 

 وی یاد آور شد:دوره‌هاي آمادگي فراگير پيام‌نور، زيرشاخه برگزاري دوره‌هاي آمادگي كنكور تحصيلات تكميلي محسوب مي‌گردد. از آنجا که دانشگاه  جامع علمي‌كاربردي، متولي برگزاري دوره‌هاي آموزش عالي آزاد است و اين دوره‌ها شامل دوره‌هاي آمادگي تحصيلات تكميلي نيز مي‌شود، لذا طبق سنوات  گذشته، موسسات آموزش عالي آزاد مجری آن بوده و طبق مصوبه شوراي گسترش 
وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مديريت موسسات به دانشگاه جامع علمي‌ كاربردي واگذار شده و مجوز آن صادر شده است. بنابراين فقط موسسات آموزش عالي آزاد تحت پوشش اين مركز كه داراي مجوز برگزاري دوره‌هاي فراگير  پيام‌نور مي‌باشند، در فهرست نهايي و مجاز اين دوره‌ها قرار دارند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.