سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر دم از این باغ بری می‌رسد؛

پشت پرده تأخیر در بازگشت تیم کشتی فرنگی نوجوانان از مغولستان

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به دلیل مشکلات مالی با تأخیر از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به ایران باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هرچند مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا روز جمعه (4 مرداد ماه) در شهر اولان باتور مغولستان به پایان رسیده اما تیم ملی کشورمان به دلیل مشکلات مالی هنوز شرایط بازگشتش به ایران فراهم نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که حتی مدیر هتل محل استقرار اعضای تیم کشتی فرنگی نوجوانان به دلیل عدم پرداخت مبلغ محل اسکان، گذرنامه نفرات تیم را گرو نگه داشته و اعلام کرده تا زمان تسویه حساب از سوی فدراسیون کشتی آنها را پس نخواهد داد.

به گفته یکی از مسئولان فدارسیون کشتی مشکل بوجود آمده به دلیل عدم هماهنگی سرپرست تیم‌های اعزامی آزاد و فرنگی کشورمان رخ داده که پس از بررسی در کوتاه‌ترین زمان مبلغ مورد نیاز تأمین کردیم و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در اسرع وقت به مهین عزیزمان باز خواهند گشت.

گفتنی است، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با 3 مدال طلا ،2 نقره، 3 برنز و کسب 78 امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به سال گذشته روی سکوی سوم رقابتهای قهرمانی آسیا ایستاد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.