سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي در استان كردستان انجام شد؛

افتتاح 4000 واحد مسكن مهر،60 كيلومتر از بزرگراه سنندج- همدان

امروز با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي، 4000 واحد مسكن مهر،60 كيلومتر از بزرگراه سنندج- همدان، 62 كيلومتر بهسازي و آسفالت، 12 كيلومتر راه روستايي و كمربندي شهري حاشيه كوه آبيدر و اورژانس و درمانگاه بيمارستان 32 تختخوابي سروآباد در استان كردستان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز (شنبه) با حضور محمدرضا رحيمي و علي نيكزاد در منطقه بهاران واقع در شهرك زاگرس سنندج همزمان با افتتاح پروژه 360 واحدي مسكن مهر كاركنان دادگستري، در مجموع 4000 واحد مسكن مهر در استان كردستان به بهره‌برداري رسيد.

معاون اول رئيس جمهور همچنين از يك واحد مسكوني كاركنان دادگستري بازديد كرد و به طور نمادين كليد اين واحد را به مالك آن واگذار كرد.

همزمان با افتتاح واحدهاي مسكوني مهر استان كردستان، چند پروژه عمراني ديگر حوزه راه و شهرسازي در استان كردستان به بهره برداري رسيد.

احداث 60 كيلومتر بزرگراه (سنندج- همدان) با اعتبار 750 ميليارد ريال، ايمن سازي، بهسازي و روكش آسفالت 62 كيلومتر از محورهاي استان با اعتبار 82 ميليارد ريال، احداث 12 كيلومتر جاده بين شهري و روستايي با اعتبار 50 ميليارد ريال، احداث فاز اول كمربندي شهري حاشيه كوه آبيدر به طول 1.3 كيلومتر با اعتبار 30 ميليارد ريال از جمله پروژه هايي بودند كه به طور همزمان با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي به بهره برداري رسيد.

بنابر اين گزارش از مجموع 4000 واحد افتتاح شده مسكن مهر در استان كردستان، دو هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و 2500 واحد نيز در شهرهاي داراي زير ۲۵ هزار نفر است.

همچنين از مجموع دو هزار و ۵۰۰ واحد مسكن مهر در شهرهاي داراي بالاي ۲۵ هزار نفر جمعيت ۱۴۶ واحد در بانه، ۴۷ واحد در بيجار، ۴۴۹ واحد در سقز، هزار و ۲۵۷ واحد در سنندج، ۱۴۵ واحد در مريوان، ۴۱۰ واحد در قروه و ۴۶ واحد در كامياران است.

تعداد واحدهاي مسكن مهر در كردستان 41000 واحد مسكن است كه تاكنون ۲۴ هزار واحد از اين مجموعه افتتاح شده است.

بنابر اين گزارش۱۰هزار واحد از مسكن مهر استان كردستان در سفر رييس جمهور در فروردين ماه امسال به بهره‌برداري رسيده بود.

اورژانس و درمانگاه بيمارستان 32 تختخوابي سروآباد از ديگر طرح‌هايي بود كه امروز با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي در استان كردستان به بهره‌برداري رسيد.

 بيمارستان 32 تختخوابي از مصوبات دولت در شهرستان سروآباد است كه در مساحت 12 هزار و 98 مترمربع و با زيربناي 3 هزار و 289 مترمربع در حال احداث است.

ساختمان اصلي اين پروژه در زيربناي 3 هزار و 17 متر و ساختمان فرعي آن در زيربناي 372 متر احداث شده است.

محوطه اين بيمارستان نيز 8 هزار و 809 مترمربع است.

در راستاي اجراي اين پروژه تا كنون اعتباري بالغ بر 4 ميليارد و 300 ميليون تومان هزينه شده است.

پيشرفت كنوني كل مجموعه بيمارستان بيش از 90 درصد است كه درمانگاه و اورژانس آن امروز به بهره‌برداري رسيد. اين بيمارستان داراي چند بخش شامل اتاق عمل، بخش بستري و غيره است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افتتاح ، مسکن مهر ، سنندج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.