سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي طرح كد رهگيري راهكار كنترل كيفيت محصولات شيلاتي است

اجراي طرح كد رهگيري محصولات شيلاتي با توجه به اهميت توليد پايدار مي تواند راهكاري براي كنترل كيفيت محصولات شيلاتي باشد .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران حبيب نژاد مدير كل شيلات مازندران با اشاره به اهميت توليد پايدار افزود :توليد پايدار نياز به كيفيت پايدار و كيفيت پايدار با كنترل محقق خواهد شد.

حبيب نژاد راهكار كنترل كيفيت را در اجراي طرح كد رهگيري دانست و اظهار داشت :همه عوامل شامل توليد كنندگان ،عوامل دولتي و تشكل ها بايد نسبت به توليد ،ارائه و عرضه محصولات شيلاتي حساس باشند چرا كه سلامتي مردم براي ما از اهميت فراواني برخوردار است .

وي با تاكيد بر اطلاع رساني گسترده و ارتقاي فرهنگ توليد ، عرضه و مصرف ماهي در جامعه تصريح كرد : اجراي طرح كد رهگيري ضرورتي انكار ناپذير و بستر اصلي حضور و استمرار آن منوط به اجراي استانداردهاي لازم در اين خصوص است ، بنابراين بايد در اين مورد اقدامات پيشگيرانه انجام دهيم تا در آينده نزديك در حوزه عرضه و صادرات محصولات شيلاتي دچار چالش نشويم .

بنا به اين گزارش مدير كل شيلات مازندران با بيان اينكه بايد آخرين آمار و اطلاعات در خواستي از طريق معاونين آبزي پروري و صيد و بنادر ماهيگيري بصورت روزانه در اختيار گروه بهبود كيفيت قرار گيردگفت :برنامه عملياتي سال 92 و اجراي طرح كد رهگيري بايد از طريق گروه بهبود كيفيت تدوين و ارائه شود .

اين گزارش مي افزايد : مدير كل شيلات مازندران با تاكيد بر اطلاع رساني ترويجي با عنوان كد رهگيري خواستار جلسه هماهنگي و اطلاع رساني با حضورمدير كل دفتر بهبود كيفيت سازمان شيلات ايران، مديران ، تشكل ها و عوامل اجرائي شيلات در آينده نزديك شد.

برچسب ها: شیلات ، کیفیت ، پایدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.