سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای قانون تعرفه گذاری:

حق پرستاری احیا می شود

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری حق بر زمین مانده پرستاران را احیا می کند.

حسین پوپ رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران افزود: قطعا اجرای تمام مفاد این مصوبات از جمله تشکیل معاونت پرستاری در وزارت بهداشت می تواند گام مهمی در جهت انسجام سیستم پرستاری و هدایت جامعه پرستاری باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این فرایند با تغییر کابینه و وزیر بهداشت همچنان با قدرت پا بر جا بماند و برای تحقق این مهم باید جامعه پرستاری و سازمان نظام پرستاری همچنان مستحکم دنبال قضیه باشد و تا نهایی شدن و عملیاتی شدن کامل این مصوبات دست از پیگیری و تلاش بر ندارند.

وی با استفاده از اجرا شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با گذشت 5 سال از عمر تصویب قانونی آن تصریح کرد: حال که با تصویب 5 مصوبه تاریخی به دولت برای پرستاران تاکید مجددی بر اجرای این قانون شده است امیدواریم هر چه سریعتر و در کوتاهترین زمان ممکن این مصوبات به صورت کامل اجرایی شود.

پوپ گفت: قطعا با اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری حق پرستاران از کسانی که به اشتباه از آن بهرهمند شده بودن  گرفته و به مجریان واقعی آن برگردانده می شود.

وی برخورداری از تعرفه خدمات پرستاری را حق حقوقی دانست که مربوط به جامعه پرستاری است و خاطرنشان کرد: متاسفانه این حق سالیان سال به اشتباه و چه بسا بیش از آنچه باید به پزشکان تعلق گرفته است و وقت آن رسیده که حق به حق دار برگردد تا این قشر نیز با رضایت خاطر و اشتیاق بیش از پیش در این شغل مقدس خدمات رسانی کنند./ع2
برچسب ها: پرستار ، تعرفه ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.