سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليرضايي درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قرار دادن نام حزب‌الله در ليست ترويستي تاوان مقابله با صهيونيست‌هاست

"استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب" با بيان اينکه اتحادیه اروپا، غرب و رژيم صهيونيستي در مقابل هر جبهه‌اي که سیاست‌های منفعت طلبانه آنها به خطر اندازد، مي‌ايستند، گفت: يکي از راهکارهاي آنها در اين زمينه استفاده از انگ «تروریست بودن» است که به اين وسيله سعی در منزوی کردن مخالفان خود دارند.

ابوتراب عليرضايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخير اتحاديه اروپا عليه حزب الله لبنان، اظهار داشت: حزب الله مقابل آمريکا و رژيم صهيونيستي و نيروهاي غربي است و بعيد نيست که اتحادیه اروپا حزب الله لبنان را جزو گروه‌هاي تروريستي بداند. اصل مسئله در «انزوا» قرار دادن حزب الله لبنان و از همه مهمتر تضعیف قدرت «بشار اسد» در منطقه  است.
 
وي با اشاره به نقش رژیم جعلی صهيونيستي درباره افزود: حمایت حزب‌الله از بشار اسد و مخالفت با سیاست‌های نژادپرستانه، رژیم صهیونیستی را بر آن داشته تا در صدد انتقام‌گيري از حزب الله لبنان برآيد.

اين استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا، غرب  و رژيم صهيونيستي در مقابل هر جبهه‌اي که سیاست‌های منفعت طلبانه آنها به خطر اندازد، مي‌ايستند، گفت: يکي از راهکارهاي آنها در اين زمينه استفاده  از انگ «تروریست بودن» است که به اين وسيله سعی در منزوی کردن مخالفان خود دارند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.