سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

تشکل های دانشجویی در زمان انتخابات 1200 جلسه سیاسی برگزار کرده اند

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن تشکر از فعالیت های اعضای تشکل های دانشجویی در چند ماه اخیربیان کرد: ترم گذشته که به انتخابات نزدیک می شدیم تشکل ها بالغ بر 1200 جلسه سیاسی با دعوت از سخنرانان در دانشگاه های کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمجید قریشی در ضیافت افطاری با نمایندگان تشکل های دانشجویی سراسر کشور که در دفتر مرکزی نهاد رهبری برگزار شد، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این نشست گفت: عضویت و همکاری درتشکلهای دانشجویی یک تمرین برای پذیرفتن مسئولیت های خطیر در عرصه اجتماعی است و شما می توانید در آینده مسئولیت های بزرگتری را برعهده بگیرید.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اضافه کرد: شما صدای رسای انقلاب در دانشگاه ها هستید و امیدواریم این صدا رساتر شود و این تجربیات چراغ راهتان در آینده باشد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به انقلاب هاو اتفاقاتی که در منطقه و جهان در حال وقع است، بیان کرد: با توجه به موج هایی که در حال حاضر در عرصه جهانی و منطقه ای وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران مانند یک کشتی نجات در این دریای طوفانی، امنیت سرنشینان دنیا و آخرت را نشان می دهد و شما دانشجویان نیز به عنوان افرادی که در این کشتی سوارید دیگر افراد را ندا داده و براه سلامت دعوت می کنید.

 وی در ادامه تصریح کرد: خداوند مسئولیت بزرگی برعهده این نسل گذاشته تا وظیفه جهانی شان را ایفا کنند. هرکس کمترین آشنایی با تاریخ جهان و اسلام داشته باشد می بیند، خداوند اراده کرده این نسل ویژه، برای رسالت قرآنی و جهانی از ایران انتخاب شوند .

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: این منت الهی بوده که ما در این راه وظیفه ای برعهده بگیریم وبه عنوان کسانی باشیم که انسان ها را از محرومیت به سمت احیا و بالندگی حرکت دهیم، ما می توانستیم در جای دیگر بدنیا بیاییم و اگر خدا اراده نمی کرد این انفاق برایمان نمی افتاد .

حجت الاسلام قریشی با تشکر از فعالیت های اعضای تشکل های دانشجویی در چند ماه اخیربیان کرد: ترم گذشته که به انتخابات نزدیک می شدیم تشکل ها بالغ بر 1200 جلسه سیاسی با دعوت از سخنرانان در دانشگاه های کشور برگزار کردند.

 وی افزود: در حدود 90درصد از این نشست ها و کرسی های آزاداندیشی بوسیله تشکل ها اتفاق افتاده و ثمره آن در کشور این بود که با یک مشارکت 72درصد به بالا وارد دوره جدیدی شدیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انتظار رهبری درباره ایجاد حماسه سیاسی به وقوع پیوست و انشاءالله لا همه به دولت محترم کمک خواهیم کرد تا در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به آرمانگرایی دانشجویان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولان کشور داشتند، فرمودند: از مسئولان انتظار مصلحت گرایی و ازدانشجویان انتظار آرمانگرایی دارم و این دو با هم می تواند انقلاب را هدایت کند و لذا دوستان در ماه های آینده باید منسجم، پرکار و با برنامه باشند و در جهت همین آرمانها حرکت کند.

وی درپایان تصریح کرد: امیدواریم از نظرات تان توشه راهی برداریم تا بتوانیم در دانشگاه ها اقدامات لازم را انجام دهیم .
برچسب ها: دانشجو ، تشکل ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.