به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس این در گروه شرکتهای دارای بیش از 12 نمایندگی خدمات پس از فروش، بهمن دیزل با کسب 78 امتیاز از 100 امتیاز در رتبه اول ردهبندی و پس از آن ماموت دیزل با 74 امتیاز از صد امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.
همچنین عقاب افشان با 73 امتیاز، شرکت گواه با 71 امتیاز، خدمات فنی رنا با 71 امتیاز، ارس خودرو دیزل با 70 امتیاز، زامیاد با 68 امتیاز و کاریزان خودرو با 67 امتیاز رتبههای بعدی ردهبندی میزان رضایت مشتریان را به خود اختصاص دادهاند.
در گروه شرکتهای دارای کمتر از 12 نمایندگی خدمات پس از فروش نیز، بیشترین رضایتمندی مشتریان مربوط به شرکت آریا دیزل با 79 امتیاز از صد امتیاز است.
پس از آن ستاره نیک آریا با 71 امتیاز، نیرو خودرو آسیا با 69 امتیاز، کاسپین خودرو با 68 امتیاز، رانیران با 67 امتیاز، سیبا موتور با 63 امتیاز و پیشرو یدک با 52 امتیاز رتبههای بعدی ردهبندی را به خود اختصاص دادهاند.
انتهای پیام/