سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم انجام می شود؛

رونمايی از کتاب "تغذيه و روزه‌داری در سلامت و بيماری از ديدگاه طب ايرانی و اسلامی"

اين روزها در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم غرفه‌ای با عنوان طب سنتی در بخش دانشگاهی نمايشگاه راه‌اندازی شده است كه به ارائه مشاوره‌های رايگان در حوزه طب سنتی با حضور طبيبان برجسته و اساتيد حاذق می‌پردازد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ اين غرفه با ارائه اطلاعات بصری از جمله اسلايد، فيلم‌ها و بروشور‌های مربوط به تدابير فصل تابستان و مزاج‌ها و برخی ممنوعيت‌های غذايی، تلاش دارد سطح اطلاعات بازديدكنندگان را در حوزه طب سنتی ارتقا بخشد.

براساس این گزارش، در بخش مشاوره رايگان، از پزشك‌های متخصص طب سنتی دانشگاه های علوم پزشكی همچون: محمود خدادوست، معاون طب ايرانی و اسلامی وزارت بهداشت و ساير اساتيد برجسته اين حوزه دعوت به عمل آمده كه در ماه مبارك رمضان همه روزه از ساعت 19:30 تا 22:30 ميزبان مراجعه‌كنندگان برای مشاوره باشند.

همچنين كتاب «تغذيه و روزه‌داری در سلامت و بيماری از ديدگاه طب ايرانی و اسلامی» نيز عصر امروز در غرفه طب سنتی واقع در بخش دانشگاهی نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم رونمايی می‌شود.

برپایه این گزارش اين كتاب توسط جمعی از پزشکان حاذق طب سنتی (محمود خدادوست، مريم مقيمی، حوريه محمدی و غلامرضا كرد افشاری) تأليف شده است.

گفتنی است: در مراسم رونمايی از اين كتاب جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور دارند.

برچسب ها: تغذیه ، روزه ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.