سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

آیا بنیاد شهید پاسخگوی 80 سند موثق رسیده به ما خواهد بود؟

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، گفت: بالغ بر 80 سند موثق از بنیاد شهید به دست ما رسیده است که تصور نمی‌کنم این سازمان برای پاسخ به این مستندات دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه دهند.

" غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: کمیته‌ای به منظور تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تشکیل شده در حال انجام فعالیت نسبت به این مسئله است.
 
وی افزود: نکته قابل توجه این است که بدنه این سازمان خود بدون هیچ بیانیه و یا درخواستی از سوی ما حجمی از شکایات و اطلاعات  را در اختیار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید قرار داده است.   
 
جعفرزاده تاکید کرد: کارمندان و مدیران میانی سازمان بنیاد شهید برای کمک به این کمیته امان را از ما بریده‌اند و مرتب با تماس‌هایی که با ما دارند اسناد و فتوکپی مطالب را در اختیار ما قرار می‌دهد.   
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس، اظهار داشت:‌ با در اختیار گذاشتن این اسناد و مدارک کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بیشتر شده، لذا نیازمند زمان بیشتری برای این تحقیق هستیم؛ بنده خود تصور نمی‌کردم با این حجم از همکاری‌ها از سوی کارمندان بنیاد شهید مواجه شویم.   
 
وی ادامه داد:‌ متاسفانه نارضایتی‌های شدید از مجموعه مدیریتی سازمان بنیاد شهید به عاملی برای همکاری بیشتر میان کمیته تحقیق و تفحص و بدنه این سازمان تبدیل شده است.   
 
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در پایان خاطرنشان کرد: بالغ بر 80 سند موثق از بنیاد شهید به دست ما رسیده است که تصور نمی‌کنم این سازمان برای پاسخ به این مستندات دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه دهند.
 
انتهای پیام/ 


برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، بنیاد شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.