سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهيدات انتقال خون تهران براي جبران کاهش ذخاير خوني در ماه رمضان

با شروع ماه مبارک رمضان، ميزان ذخاير خوني خصوصا از هفته اول اين ماه مبارک کاهش پيدا مي کند که با زمان انتقال خون تهران با تمهيداتي اين کاهش را جبران مي کند.

دکتر مسلمي معاون اداره کل انتقال خون تهران، در گفتگو با خبرنگارعلمي باشگاه خبرنگاران، گفت: در ماه مبارک رمضان هرساله با کاهش مراجعه مردم به پايگاه هاي انتقال خون روبرو هستيم که اين امر در هفته اول ماه مبارک رمضان به اوج خود مي رسد.

وي در پاسخ به اين سوال که پايگاه انتقال خون تهران، چه تمهيداتي براي جبران کمبود ذخاير خوني در نظر گرفته است، گفت: ما بيشتر پايگاه هاي صبح را فعال نگه داشته ايم تا روزه داران قبل از ظهر براي اهداي خوني مراجعه کنند، چرا که بهترين ساعت براي اهداي خون افراد روزه دار، ساعات اوليه صبح است.

وي افزود: پايگاه وصال انتقال خون تهران هم با افزايش ساعات کاري تاحدود بعد از نيمه شب، پذيراي اهداکنندگان عزيز است.

مسلمي تصريح کرد: مردم شريف و نوع دوست کشور براي اطلاع از آدرس و ساعت فعاليت پايگاه هاي انتقال خون، مي توانند با مراجعه به سايت انتقال خون تهران به آدرس www.tbtc.ir به اين امر خداپسندانه اقدام کنند.

وي همچنين از فعاليت 5 پايگاه از زمان افطار تا سحر خبر داد که اهداکنندگان مي توانند با مراجعه به سايت از آدرس اين مراکز هم اطلاع پيدا کنند./ع2

برچسب ها: خون ، انتقال ، اهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.