سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

طرح ضیافت اندیشه استادان علوم پزشکی گیلان افتتاح شد

طرح ضیافت اندیشه استادان علوم پزشکی گیلان با حضور 65 استاد این نهاد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دبیر طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ضیافت اندیشه در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: امسال 65 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در طرح ضیافت اندیشه حضور دارند.

فردین محرابیان گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان به مناسبت ماه رمضان برای سومین سال متوالی از طرف دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور اساتید این دانشگاه و اساتید حوزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، حدود 30 درصد شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه اساتید خانم و بقیه آقا هستند.

دبیر طرح ضیافت اندیشه استادان اذعان کرد: در سال 90 نیز این طرح با مشارکت دانشگاه گیلان و 160 نفر از اساتید دانشگاه‌های گیلان و علوم پزشکی برگزار شد.

وی ادامه داد: در سال 91 نیز 117 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در طرح ضیافت اندیشه استادان شرکت کرده بودند.

محرابیان، تدریس درباره اندیشه سیاسی در اسلام و معرفت‌شناسی دینی را از برنامه‌های طرح ضیافت اساتید علوم پزشکی گیلان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی گیلان 20 نشست هم‌اندیشی را با حضور اساتید برگزار کرده است.

این مسئول، متذکر شد: علاوه بر کلاس‌های آموزشی اندیشه سیاسی در اسلام و معرفت‌شناسی دینی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تدبر قرآن، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نماز جماعت و...در این طرح اجرا می‌شود.

وی، تبادل اندیشه اساتید، پیوند بین اساتید حوزه و دانشگاه برای معرفت‌شناسی دینی را از اهداف برگزاری طرح اندیشه ضیافت استادان در ماه رمضان عنوان کرد. /ج1

برچسب ها: گیلان ، دانشگاه ، اندیشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.