سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح گوهر رحمت در منطقه 16

مدیر امور بانوان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از اجرای طرح گوهر رحمت با رویکرد زندگی بهتر خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای فرا رسیدن ماه معنوی و پربرکت رمضان و با هدف ارتقا سبک زندگی جامعه ایرانی اسلامی طرح گوهر رحمت در کلیه محلات منطقه 16 برگزار می شود.
وی به تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح گوهر رحمت اشاره کرد و افزود: آموزش آداب و مهارت های زندگی به دختران و زنان جامعه ایرانی اسلامی، به گونه ای که ضمن ترویج آداب و سبک زندگی، سیره نبوی(ص) و اهل بیت (ع) را نیز آموخته و زمینه ارتقای خودآگاهی و مهارت های زندگی را در آنان ایجاد نماید، از جمله اهداف اجرای طرح گوهر رحمت است.
وی اظهار داشت: ایجاد تفکر مناسب برای مواجهه و حل مسائل زندگی، کنترل هیجانات و عواطف با بهره گیری از ارزش های غنی دین اسلام در این طرح دنبال می شود که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آن را در محله های سطح منطقه به اجرا در می‌آوریم.
امینی در ادامه تصریح کرد: با وجود این که گروه هدف اجرای طرح گوهر رحمت گروه سنی 15تا30 سال است و لیکن کارگاه ها و برنامه های آموزشی و فرهنگی تمام علاقه مندان را در برمی گیرد که شامل برگزاری کارگاه و نشست اموزشی با موضوعات دختران و معنویت و مهارت های زندگی خواهد بود.
وی درپایان خاطرنشان کرد: تبیین موزه های دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان برای دختران، آموزش و توانمندسازی دختران در زمینه مهارت های زندگی از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگ سازی و ترویج در زمینه آداب و مهارت های زندگی برای دختران از دیگر اهداف طرح گوهر رحمت است./ف

برچسب ها: طرح ، گوهر ، رحمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.