اولین جلسه بررسی توسعه نوسازی بافت های فرسوده منطقه 16 به همت شهرداری منطقه 16 و با حضور عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در شهرداری این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران محسن اسدی شهردار منطقه 16 در این جلسه بحث یافتن بافت های فرسوده منطقه و بررسی چگونگی پیشرفت نوسازی آن ها و ایجاد راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به این امر را عنوان کرد.

وی با اشاره به این که حساسیت مردم در نوسازی بافت های فرسوده بیشتر است افزود: لازم است پیشنهاد های ارائه شده و بحث نوسازی بافت ها جدی گرفته شود سپس دکتر طلایی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در خصوص مشکلات فرسوده اظهار کرد: اولین گام اعتماد سازی بین مردم و افرادی است مسئول نوسازی بافت ها هستند و گام دوم حرکت با برنامه ریزی خواهد بود.

وی عنوان کرد: سعی ما بر این است که نوسازی بافت ها را از 8 سال به 4 سال کاهش دهیم همچنین در این جلسه مدیران محلات منطقه مشکلات بافت های فرسوده خود را مطرح کردند.

گفتنی است، این جلسه امروز از ساعت 14 به مدت 2 ساعت با حضور شهردار منطقه 16 و اعضای شورای شهر در شهرداری با هدف افزایش سرعت در نوسازی بافت های فرسوده تشکیل شد و سپس شهردار به اعضای شورای شهر از محلات این منطقه بازدید کردند./ل

برچسب ها: جلسه ، توسعه ، نوسازی ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار