سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی؛

تجلیل از جهادگران نمونه سراسر کشور

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت:همزمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی طی مرداد ماه از 32 جهادگر نمونه طی مراسمی روز 15 مرداد ماه تجلیل میشود.

علیرضا زجاجی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: جهاد دانشگاهی روز شانزدهم مرداد ماه سال 1359 تشکیل شده است و مردادماه امسال سی چهارمین سال فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خود را با 43 واحد در سراسر کشور به جز استان بوشهر آغاز می کند.

وی در ادامه افزود: در مراسم سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی از فعالیت های جدید و برنامه های تازه جهاد دانشگاهی طی مراسمی با حضور مسئولان رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به تجلیل از جهادگران نمونه ادامه داد: پس از شناسایی جهادگرانی که فعالیت های خوب و ارزنده ای را در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی داشته اند و بررسی فعالیت ها روسای واحدهای جهاد دانشگاهی قرار است در مراسم سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی از 32 نفر از جهادگران نمونه طی مراسمی تجلیل می شود.

وی در پایان اظهارداشت: همچنین در مراسم سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی کارنامه یکسال گذشته برنامه ها و فعالیت های جهاد دانشگاهی بررسی خواهد شد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.