سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر آنچه در "ماه عسل" گذشت؛

واكنش ها درباره صحبت هاي "عليخاني "

صحبت هاي دو روز گذشته "احسان عليخاني" درباره علي كريمي و پرسپوليس با واكنش هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران،شب گذشته در نهمين روز از ماه مبارك رمضان،طبق روال روزهاي قبل برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهيه كنندگي  "احسان عليخاني " در آستانه اذان و لحظات افطار مهمان خانه هاي روزه داران شد.

"عليخاني"،" ماه عسل "نهم خود را اينگونه آغاز كرد: خوش به حال كساني كه اگر اشتباه مي كنند زبان، قلم و بيانشان بيشتر از اينكه به سمت توجيه برود انديشه و فكرشان به سمت اصلاح اشتباهشان مي رود  و حداقل سكوت مي كنند تمام تلاش ما هم در اين برنامه اين است كه اگر اشتباهي كرديم روبروي شما بايستيم و به اشتباه خود اعتراف كنيم.

پس از پخش تيتراژ" عليخاني "ادامه داد:به ماه عسل خودتان خوش آمديد فضايي كه قراراست با نگاه، قلب ،احساس و عواطف شما رغم بخورد و شكل بگيرد.

بابت ديروز بسيار سپاسگذاريم ما به نظرات شما احترام گذاشتيم چراكه شايد فضاي مهمانان ديروزمان  شالكه ي " ماه عسل " نبود اما روز خوب و خوشي بود و از واليباليست هاي كشورمان و دو مادر شان و همچنين همسر "فرهاد ظريف" و دخترش "ترمه "كه پوست از كله ي همه ي ما كند و اينقدر اذيت كرد كه بالاخره زمين خورد ،سپاسگذاريم.

در ادامه با اشاره به صحبت هاي روز گذشته خود اشاره كرد و گفت:صحبت هاي من درباره پرسپوليس كلي واكنش داشت و طرفداران تراكتور بيچاره مون كردند مي دانم تراكتور تيم خوبي است اما "علي كريمي" را همه به پرسپوليس مي شناسند، كسي كه سالها عمرش را براي اين تيم گذاشته و زمين خورده نبايد بگذاريم با ناراحتي برود.

"عليخاني" اظهار كرد:امروز موضوع جذابي خواهيم داشت پس لطفا وقتتان را به ما بدهيد.

وي بيان كرد:ديروز يك مطلب از" شهاب مرادي" در يك سايت درباره ي حضرت خديجه مي خواندم كه يك پيشنهاد جالب داده بود اينكه اين روز جمعه با توجه به سالروز وفات حضرت خديجه هر كسي كه دختر دارد او را با نام خديجه صدا بزند اين فرهنگ سازي شود تا براي يك روز هم كه شده اين كار را انجام بدهند.

انشالله يك روزبا  "شهاب مرادي" برنامه داشته باشيم هر چند هميشه حضور من با وي بر روي آنتن  با حواشي همراه بوده  اما برنامه ما هميشه پر بيننده بوده و به حواشي آن كار ندارم ولي من از ايشان بسيار آموختم.

اگر جايي در برنامه اي كه براي خودتان است بغضتون مي گيره خدا را شكر كنيد آدمي را مي شناسم كه با مشاهده  عاطفي ترين صحنه ها آخرش تنها چشماش مثل ه دو چشم مي شود و ميگه كه چي؟

مهمانان برنامه شب گذشته در ابتدا خانمي بود كه در شرايط خانوادگي بدي بزرگ شده بود و از كودكي شاهد مصرف مواد پدرش و دعواهاي مادر با پدرش بود بنابراين در سن 16 سالگي براي فرار از اين زندگي با پسر همسايه خود كه از نظر پدر و مادرش مورد تاييد نبوده ازدواج مي كند و پس از ازدواج به پيشنهاد همسرش با هم به مصرف مواد مي پردازند در اين ميان صاحب دو پسر مي شود وپس از چندين سال زندگي سخت و طاقت فرسا توسط پدر و مادرش ترك داده مي شود و با فرد ديگري ازدواج مي كند و فرزندانش پيش همسر سابقش مي مانند.

در كنار او دو مهمان به نام "يونس" و "هادي" كه آنها هم مدت زيادي مصرف كننده بودند به جمع "ماه عسل "پيوستند و هركدام داستان زندگي خود را بازگو كردند.

در پايان" عليخاني" متذكر شد: مردانه بپذيريم كه مقصر خودمان هستيم اينها پذيرفتند و قهرمان زندگيشون خودشان هستند پس بهشون فرصت زندگي بدهيم./ي2
 
گزارش از سميه مرداني.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.