سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز کميسون امنيت ملي صورت گرفت؛

انتشار بيانيه‌ در جواب به کميته امنيتي سناي آمريکا

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کميته امنيتي سناي آمريکا در نامه‌اي به اوباما ضمن زير سوال بردن انتخابات در ايران خواستار ادامه تحريم‌ها شد که بر همين اساس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصميم گرفت بيانيه‌اي منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهيم کند.

محمد حسن آصفري نماينده اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز(سه شنبه 25 تير ماه) کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کميته امنيتي سناي آمريکا در نامه‌اي به اوباما ضمن زير سوال بردن انتخابات در ايران خواستار ادامه تحريم‌ها شده است.
 
وي افزود : بر همين اساس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصميم گرفت بيانيه‌اي منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهيم کند.
 
آصفري ادامه داد: همچنين در کميته دفاعي مسئله خروج پادگان‌ها از شهرها بررسي شد که پيرو قانون در سال 86 و 87 تصويب شده بود.
 
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان اظهار داشت: در جلسه امروز نمايندگاني از فرماندهي کل قوا، وزارت دفاع، ارتش و نيروي انتظامي حضور داشتند و مقرر شد دولت در بودجه جديد خود رديفي خاص براي اين موضوع در نظر بگيرد.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.