سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با کمک بنياد ملي نخبگان:

خدمت بهتري به ميهن ارائه مي دهيم

خدمت سربازي يکي از دغدغه دانشجويان است و با کمک بنياد ملي نخبگان و با هدف عدم فاصله از پژوهش مي‌توان خدمت بهتري به وطن کرد.

محمد حسين شايسته سرپرست تيم ربات امدادگر مجازي در گفتگو با خبرنگار علمي دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: يکي از دغدغه دانشجويان خدمت سربازي است و از بنياد ملي نخبگان انتظار داريم با هدف عدم فاصله از پژوهش مي‌توانيم خدمت بهتري به ميهن کنيم.

وي افزود: از طرف دکتر موسي خاني رئيس دانشگاه آزاد قزوين و کامران دانشجو حمايت خوبي از تيم صورت گرفت اما در بيرون از دانشگاه، معاونت علمي رياست جمهوري و بنياد ملي نخبگان مقام هاي رباتيک را به رسميت نمي شناسند و بنياد بين جشنواره خوارزمي و مسابقات ربوکاپ تفاوت مي گذارد.

سرپرست تيم ربات امدادگر مجازي ادامه داد: تيم دانشگاه کارنگي ملون امريکا از دانشگاه هاي معتبر در زمينه نرم افزار است را شکست دهيم.

شايسته ادامه داد: خدمت سربازي و فاصله 2 ساله اي که با علم مي افتد باعث مي شود از حوزه کار دور شويم ولي با موافقت بنياد مي‌ توان خدمت بهتري به ميهن کنيم.

وي يادآور شد: حمايت از روباتيک و دادن تسهيلات به دانشجويان باعث مي شود تا ذهنهايمان درگير دغدغه هاي پايه اي نشود و از بنياد نخبگان انتظار داريم ما را هم به عنوان عضو بپذيرد.

شايسته خاطرنشان کرد: اميد به حمايت داريم و از مسئولان مي‌خواهيم افتخار افرينان روبوکاپ را حمايت کنند./ع2

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، نخبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.