سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطال 352 کارت جعلی سربازی

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا از شناسایی و انهدام پنج باند جعل کارت‌های خدمت وظیفه‌عمومی خبرداد.

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا از شناسایی و انهدام پنج باند جعل کارت‌های خدمت وظیفه‌عمومی خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سردار سیدحمید صدرالسادات با بیان اینکه با هوشمندسازی کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت، امکان جعل کارت‌های الکترونیکی خدمت وظیفه‌عمومی وجود نخواهد داشت، گفت: بازرسان سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، در سال گذشته پنج باند را که از طریق دسیسه و تقلب در جعل کارت نقش داشتند، شناسایی و در این راستا 10 تن را نیز دستگیر کردند.

رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا با بیان اینکه 352 کارت جعلی مربوط به وظیفه‌عمومی نیز باطل شد، گفت: آمار کشف دسیسه و تقلب در طول سال گذشته، با توجه به حجم بالای درخواست‌های مشمولان، بسیار ناچیز بود.

صدرالسادات با بیان اینکه به منظور کاهش سوءاستفاده‌های احتمالی در فرآیند رسیدگی به معافیت پزشکی، اقدامات موثری در دستورکار قرار گرفت که برخی از آنها در استان تهران در حال اجرا است.

وی استفاده از بیمارستان‌های نیروهای مسلح برای معاینات تخصصی و برقراری ارتباط سیستمی در تبادل اطلاعات و مکاتبات با این بیمارستان‌ها را یکی از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: نتایج معاینات پزشکی بیمارستان‌ها نیز از طریق پیک یا نماینده تعیین شده وظیفه عمومی تحویل وظیفه عمومی استان می‌شود که البته این شیوه در حال حاضر در استان تهران در حال اجرا است و در آینده نزدیک در سایر استان‌ها نیز اجرا خواهد شد.

به نوشته پلیس، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اهمیت معاینات اولیه پزشکی مشمولان تصریح‌کرد: تعیین قریب به 1500 پزشک نظامی به عنوان پزشک، گام مهمی در راستای بهبود وضعیت معاینه اولیه مشمولان و کاهش دسیسه و تقلب خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای پیشبرد این اهداف، اقدامات لازم برای دریافت اطلاعات اولیه مربوط به سلامت دانش‌آموزان از طریق وزارت بهداشت صورت گرفته است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.