سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش تولید فولاد خام ایران تا سال 2015 به 55 ميليون تن

ایران 3 میلیون و 833 هزار تن فولاد در سه ماه اول سال جاری (مارس 2013)، تولید کرده که 1.2 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی،کارخانه های ذوب فولاد ایران 4 میلیون و 55 هزار تن محصولات فولادی در بهار سال جاری تولید کرده اند. این کارخانه ها1 میلیون و 193 هزار تن فولاد خام و همچنین 1 میلیون و 295 هزار تن محصولات فولادی در ماه  ژوئن تولید کرده اند.

ایران بزرگترین تولید کننده فولاد در خاور میانه و شمال آفریقا است. کارخانه های تولید فولاد کشور در استان های اصفهان و خوزستان واقع شده است.

بر اساس این گزارش، تولید فولاد خام این کشور در سال گذشته  به رقم 14 میلیون و 89 هزار تن رسیده و ایران قصد دارد  تولید فولاد خود را به بیش از 24 میلیون تن تا پایان سال جاری و به 55 میلیون تن تا سال 2015 افزایش دهد.

عمده تولیدکنندگان فولاد خام ایران، شرکت فولاد مبارکه، با حدود 47درصد از سهم بازار، شرکت فولاد خوزستان، با حدود 23 درصد از سهم بازار، ذوب مجتمع آهن اصفهان، با سهم20 درصدی و گروه صنایع ملی فولاد ایران، با حدود 10 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، ایران ، خام ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.