سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوام چامسکي:

امکان کاهش تنش ميان ايران و آمريکا وجود دارد/ بحران سوريه نبايد ما را از جنايات رژيم صهيونيستي غافل کند

"نوام چامسکي" فيلسوف و متفکر آمريکايي شناخته شده منتقد سياست‌هاي دولت آمريکا در جريان سفر اخير خود به "بيروت" با گروهي از فعالان رسانه‌اي مستقل سوري و فعالان حوزه‌هاي فرهنگي و اقتصادي ديدار کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسلام تايمز، وي در جريان اين سفر مصاحبه‌اي را نيز با خبرنگار "اسلام تايمز" انجم داده و در آن در مورد مسائل اخير خاورميانه به اظهار نظر پرداخته است.

چامسکي در اين مصاحبه با دفاع از اقدامات ارتش سوريه افزوده است "در صورتي که نيروهاي ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت به مقابله با تروريست‌هاي سوري در شهر "القصير" نمي‌پرداختند اين شهر بدست تروريست‌ها مي‌افتاد".

چامسکي در ادامه با اشاره به بحران سوريه و نقش رژيم صهيونيستي در آن اظهار داشت "بحران سوريه نبايستي سبب شود تا توجهمان را از جنايات رژيم صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي به سوي ديگري منحرف سازيم." 

چامسکي همچنين در مورد احتمال کاهش تنش ميان ايران و آمريکا نيز اظهار داشت "گمان مي‌کنم امکان کاهش تنش ميان ايران و آمريکا وجود دارد." 

چامسکي در بخش ديگري از اين مصاحبه ضمن انتقاد از کشورهاي غربي پيرامون ارسال سلاح براي تروريست‌هاي سوري افزوده است "اقدام دولت‌هاي غربي در تسليح تروريست‌هاي سوري باعث خواهد شد نمايندگان دولت سوريه رغبتي به حضور در پاي ميز مذاکره نداشته باشند. اين اقدام تنها سبب افزايش دامنه منازعه در سوريه خواهد شد. 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.