سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اقتصادي نيازمند ارتقا سلامت اداري

توسعه اقتصادي نيازمند اجراي کامل سيستم ارتقا سلامت اداري است.

سيد عبدالکريم هاشمي نخل ابراهيمي عضو کميسيون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: قانون ارتقاي سلامت اداري به عنوان يکي از قوانين اي که در سنوات گذشته به تصويب مجلس رسيده و مورد تاکيد دولت قرار گرفته، جزو هفت برنامه تحول اداري بوده است.

وي تصريح کرد: براي دست يافتن، توسعه اقتصادي بايد سيستم ارتقاي سلامت اداري را به مرحله اجرا رسانده تا از اين طريق شاخص هاي سلامت رو به فزوني رود.

وي در ادامه گفت: يکي از مهمترين مباحث در قانون ارتقاي سلامت اداري تسريع در انجام کار مراجعه کنندگان، تحت فشار نبودن مراجعه کننده به انجام کارها از طريق راه هاي غير رسمي و يا پرداخت وجوه مي‌باشد.

هاشمي نخل ابراهيمي درباره اهميت اجراي اين قانون در مراکز مختلف اظهار کرد: اجراي اين قانون در مراکزي از جمله گمرک، سيستم هاي انتظامي، سيستم هاي بهداشتي و درماني، سيستم هاي غذايي و به طور کل مراکزي که مراوده و مراجعه زياد است از اهميت دو چنداني برخوردار است.

عضو کميسيون برنامه و بودجه در پايان اذعان کرد: نبايد اجازه دهيم اجراي اين قوانين تحت شعاع قرار گيرند و يا به برگزاري همايش و سمينار اکتفا کنيم بلکه پيگيري هاي بعد از آن در اجراي هر چه بهتر آن کمک مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، اقتصاد ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.