سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامه‌ای از مجلس برای تحقیق و تفحص از استانداری تهران دریافت نکرده‌ايم/ تحقيق و تفحص ربطي به استانداري ندارد

استاندار تهران گفت: تاکنون نامه‌اي از مجلس شورای اسلامي براي انجام تحقيق و تفحص از استانداري تهران دريافت نكرده‌ايم.

مرتضی تمدن استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحقیق و تفحص از 4 استانداري تهران، آذربايجان غربي، فارس و مازندران اظهار داشت: تحقيق و تفحص حق نمايندگان مجلس است و بديهي است که آنان بتوانند موضوع تحقيق و تفحص از دستگاههاي اجرايي را مطرح كنند.

وي در ادامه با اشاره به تصميم نمايندگان براي تحقيق و تفحص از استانداري تهران تصريح كرد: تحقیق و تفحص مورد نظر مجلس از دستگاه‌های اجرایی استان تهران انجام می‌شود و ربطی به استانداری تهران ندارد.

استاندار تهران همچنين در واکنش به اظهارات يکي از نمایندگان مجلس درباره ارسال نامه و استقرار هیئت تحقیق و تفحص در استانداری‌ها گفت: تاکنون نامه‌ای از سوی مجلس و این هیئت با موضوع تحقیق و تفحص دریافت نشده و تاکنون ما هیچ شخصی را برای انجام این کار مشاهده نکردیم.

گفتني است حسين گروسي عضو هیئت تحقیق و تفحص از استاندار‌ی‌ها چندي پيش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه احکام هیئت تحقیق و تفحص از استانداری‌ها از سوی رئیس‌ مجلس صادر شد، گفته بود: در حال حاضر پس از صدور احکام اعضای هیئت تحقیق و تفحص، کارگروه‌های کارشناسان مجرب در استاندار‌ی‌ها مستقر شده‌اند و برای استان‌های پر وسعت و یا پرجمعیت از نیروی انسانی بیشتر و ابزارهای ویژه‌ای استفاده می‌شود. (براي مشاهده اين خبر اينجا کليک کنيد.)
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.