استاندار آذربايجان غربي با اشاره به تصميم اخير مجلس مبني بر تحقيق و تفحص از 4 استانداري اين استان گفت: تصويب اين موضوع با وجود مخالفت اکثريت مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي انجام شده است.

وحيد جلال‌زاده استاندار آذربايجان غربي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تصميم اخير مجلس مبني بر تحقيق و تفحص از استانداري و دستگاه‌هاي اجرايي استان آذربايجان غربي گفت: طبق آيين‌نامه داخلي مجلس تحقيق و تفحص از دستگاه‌هاي اجرايي حق نمايندگان مجلس است و مي‌توانند نسبت به اجراي آن اقدام کنند.

وي در ادامه در مورد نوع طرح تحقيق و تفحص از استان آذربايجان غربي افزود: 6 يا 7 نفر از نمايندگان استان‌هاي مختلف اين موضوع را در کميسيون مربوطه مطرح کردند و درخواست تحقيق و تفحص داشتند که در بين آنان يکي از نمايندگان اين مجمع حضور داشت.

استاندار آذربايجان غربي اضافه کرد: اين نماينده عضو مجمع آذربايجان غربي پس از برگزاري اين جلسه نامه‌اي را تنظيم و اعلام کرد با انجام تحقيق و تفحص مخالف است.

جلال‌زاده با اشاره به حذف امضاي نماينده مزبور از انجام تحقيق و تفحص تاکيد کرد: قبل از مطر‌ح‌کردن اجراي اين موضوع در صحن علني مجلس مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي طي نامه‌اي به هيئت‌رئيسه مجلس درخواست کردند تحقيق و تفحص از استان آذربايجان غربي انجام نشود.

وي تصريح کرد: با توجه به مخالفت اکثريت مجمع نمايندگان آذربايجان غربي اما اسم استان آذربايجان غربي در ليست ديگر استان‌ها براي اجراي تحقيق و تفحص مطرح شد و در صحن علني به تصويب رسيد.

استاندار آذربايجان غربي درباه معرفي تيم کارشناسي مجلس براي انجام تحقيق و تفحص گفت: تاکنون مجلس شوراي اسلامي تيم کارشناسي خود را براي انجام اين موضوع معرفي نکرده و اين تيم در استانداري مستقر نشده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار