سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظارات انجمن تالاسمی ایران از دولت یازدهم

همسان سازی درمان و سامان دهی وضعیت دارویی بیماران تالاسمی و توجه به بیمه تکمیل درمانی این نوع بیماران وضعیت اشتغال و مسکن آنها از انتظارات انجمن تالاسمی ایران است.

دکتر مجید آراسته رئیس انجمن تالاسمی ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از دولت آینده انتظار داریم که همسان سازی درمان در سراسر کشور انجام شود و خدمات درمانی یکسان به تمام بیماران تالاسمی ارائه شود.

وی به بحث سامان دهی وضعیت بیمه درمانی بیماران اشاره کرد و گفت: به بیمه تکمیل درمانی بیماران تالاسمی توجه شود و خدمات به بیماران تالاسمی تحت پوشش های بیمه های مختلف یکسان شود و تفاوت هایی که در سازمان های بیمه گزار وجود دارد برطرف شود.


دکتر آراسته در ادامه خاطرنشان کرد: سامان دهی وضعیت دارویی بیماران تالاسمی از انتظارات انجمن تالاسمی ایران است که از دولت یازدهم انتظار داریم به طوری که داروهای مورد نیاز این بیماران به اندازه کافی در سراسر کشور توزیع شده و نیز مراکز جامعه درمانی تالاسمی کشور هر چه سریعتر راه اندازی و اجرایی شود.

وی در انتها متذکر شد: به وضعیت اشتغال بیماران تالاسمی و مسکن این عزیزان توجه شود./ع2

برچسب ها: انجمن ، تالاسمی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ahmad ghazizadeh
۰۲:۱۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
لطفا پیگیری بیشتری شود .چون من خودم لیسانس حسابداری دارم ولی بیکارم روزی صدبار ب خودم میگم که ای کاش ازمادر متولد نشده بودم.