سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صيامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احزاب با روي كار آمدن دولت منتخب افق روشني خواهند داشت

دبير کل جبهه حاميان ولايت با بيان اينكه احزاب با روي كار آمدن دولت منتخب افق روشني خواهند داشت، گفت: با توجه به روحيه اعتدالي رئيس‌جمهور منتخب و سوابق اجرايي‌اش، اميد به همگرايي، مشارکت و تعامل ميان احزاب با دولت جديد وجود دارد.

"دلاور صيامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تعامل ميان دولت منتخب با احزاب سياسي كشور اظهار داشت: با توجه به روحيه اعتدالي رئيس‌جمهور منتخب و سوابق اجرايي‌اش، اميد به همگرايي، مشارکت و تعامل ميان احزاب با دولت جديد وجود دارد.

وي افزود: احزاب سياسي موجود در کشور مي‌توانند با فعاليت‌هاي سياسي و مشارکت، در جهت پيشرفت و توسعه همگرايي با دولت منتخب عمل کنند و در مقابل قوه مجريه، با ارائه يک برنامه‌اي مدون در چارچوب‌ مشخص، اهداف و شعارهاي خود را عملياتي سازد.

صيامي با بيان اينکه احزاب يک جهش جديدي را در دولت منتخب خواهند داشت، گفت: تشکل‌ها و جريانات سياسي مي‌توانند به عنوان بازوي دولت منتخب براي پيشبرد اهداف سياسي در کشور عمل کنند و نبايد صرفا با عمر يک دولت، شاهد طلوع و غروب آنها باشيم.

دبير کل جبهه حاميان ولايت تصريح کرد: در هشت سال گذشته متاسفانه احزاب مسير مشخصي براي اهداف خود نداشته و بنا به دلايلي به آن‌ها بها ندادند، لذا ضرورت دارد که دولت منتخب به صورت سازمان‌دهي شده و فارغ از هرگونه تخريب و نفاق از سوي جريان‌هاي سياسي ديگر به احزاب در مسير مشخصي کمک کند.

صيامي در پايان خاطرنشان کرد: متاسفانه تنگ‌نظري، نفاق، افراط و تفريط و تخريب برخي افراد باعث شده تا فضا براي فعاليت احزاب به صورت قانوني و ضابطه‌مند در کشور فراهم نباشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، دبیر ، جبهه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.