سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه "اقتصاد کشاورزی" با راه اندازي بازار دائمي عرضه محصولات کشاورزي

راه اندازی بازاردائمی خرید و فروش محصولات کشاورزی، علاوه بر تاثیر در افزایش گردشگر، وجود دلالان نیز با کاهش محسوسی مواجه خواهد شدو این امر توسعه اقتصاد کشاورزی را به دنبال دارد.

داود یارمحمدی کارشناس کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت محصولات کشاورزی در توسعه اقتصادی گفت: فرآورده‌هاى کشاورزى اعم از محصولات زراعى و دامى، به دلیل تامین اساسى‌ترین کالاهاى مورد نیاز انسان از لحاظ اقتصادی دارای اهمیت هستند.

وی گفت: در راستای ارتباط اقتصادی برخى کشورها، این بخش را مى‌توان به‌عنوان نقطه شروع توسعه اقتصادى در زمینه صادرات مورد توجه خاصی قرار داد.

این کارشناس با تاکید بر این که تولید محصولات کشاورزى در سال‌هاى اخیر مورد توجه مسئولین بوده ادامه داد: توجه به این بخش باید در راستای رسیدن به اهداف خودکفایی باشد تا بتواند زمینه‌های صادرا ت را فراهم کرد.

یارمحمدی یکی از راه های این خودکفایی را بازاریابی دانست و گفت: بازاریابی یکی از بخش‌های مهم در اطلاعات تجاری با نگاه اقتصادی است . با استفاده از این روش می‌توان با مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، خریداران و بازاریابان ارتباط برقرار کرده و از این طریق به تبادل اطلاعات لازم برای عرضه محصول در راستای توسعه اقتصادی این بخش پرداخت.

وی به بررسی نکات بازاریابی در راستای خودکفایی پرداخت و ادامه داد: کاهش اختلاف قیمت بین تولید و مصرف، ارتقا سطح کیفی تولید، افزایش اهمیت بسته بندی و بازار پسندی محصولات و همچنین ایجاد زمینه رقابتی با نوع تولیدات همطراز دستاوردهای بازاریابی در راستای خودکفایی است.

این کارشناس گفت: با راه اندازی بازاردائمی خرید و فروش محصولات کشاورزی، علاوه بر تاثیر در افزایش گردشگر، وجود دلالان  نیز با کاهش محسوسی مواجه خواهد شدو این امر توسعه اقتصاد کشاورزی را سبب می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، اقتصاد ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.