مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادكشاورزي آذربايجان شرقي از امضاي 9 تفاهمنامه به ارزش 2 میلیارد و 547 ميليون و610 هزار دلار در پانل كشاورزي و صنايع تبديلي چهارمین همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي خبرداد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فرزین مقدم در پانل تخصصی چهارمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اينكه در اين پانل 9 تفاهمنامه اوليه حاصل شده است گفت: مذاكرات در خصوص عملیاتی شدن اين تفاهمنامه ها در اتاق جذب سرمايه گذاري سازمان جهادكشاورزي ادامه خواهد داشت.

وي اظهارداشت: از 9 تفاهمنامه نهايي شده 4 تفاهمنامه با طرفهاي تركيه اي، 2 تفاهمنامه با سرمايه گذارانی از کشور افغانستان و سه تفاهمنامه با سرمايه گذاران ایرانی خارج از کشور امضا شده است.

فرزین مقدم طرح هاي به تفاهم رسيده در پانل كشاورزي اين همايش را در زمينه هاي توليد محصولات كشاورزي و دامي، صنايع بسته بندي و فراوري محصولات كشاورزي عنوان كرد و افزود: 4 تفاهم نامه با طرف ایرانی و سرمایه گذار ترک به ارزش 817 میلیون و 61 هزار دلار ، 2 طرح با طرف ایرانی و سرمایه گذار افغانی به ارزش یک میلیاردو 730 میلیون دلار و سه طرح با طرف ایرانی و سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج به ارزش یک هزارو 185 میلیارد ریال منعقد گردید.

گفتنی است: طرح هاي سرمايه گذاري بخش کشاورزی چهارمین همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي در هفت گروه تخصصی ارائه شده بود که در پانل كشاورزي و صنايع تبديلي، 44 طرح به ارزش 7 هزار ميليارد ريال معرفي شد. /س

برچسب ها: امضا ، تفاهمنامه ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.