سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعهدات وزراي دولت احمدي‌نژاد در حوزه کشاورزي عملي نشد/ طرح نجات تالاب‌ها در دستور كار كميسيون كشاورزي

عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي گفت: متاسفانه اقدامات دولت احمدي‌نژاد در بخش کشاورزي، در 8 سال گذشته راضي‌کننده نبوده و راه‌اندازي کارگروه‌هاي توسعه کشاورزي در سال پاياني دولت دهم شايد تنها نکته مثبت اين دولت در حوزه کشاورزي بوده است.

"غلامرضا نوري" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم در حوزه کشاورزي‌ گفت: متاسفانه اقدامات دولت احمدي‌نژاد در بخش کشاورزي، در 8 سال گذشته راضي‌کننده نبوده است.

وي ادامه داد: راه‌اندازي کارگروه‌هاي توسعه کشاورزي در سال پاياني دولت دهم شايد تنها نکته مثبت اين دولت در حوزه کشاورزي بوده است، هرچند که صرفا به سمت توزيع تسهيلات هدايت شد.

عضو  هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي اظهار داشت: برنامه‌هايي که براي خودکفايي روغن، علوفه و گندم مطرح شده بود، محقق نشد و فعاليت‌هاي اين دو دولت در زير بخش‌هاي کشاورزي نيز قابل تغيير نيست.

نوري افزود: تعهدات وزراي دولت احمدي‌نژاد در حوزه کشاورزي عملي نشد و ما از عدم اجراي قوانين موثري مانند قانون بهره‌وري، طرح انتزاع مبني بر قانون تمرکز فعاليت‌هاي مربوط به بخش کشاورزي گله‌مند هستيم.

نماينده بستان‌آباد تصريح کرد: حذف يارانه‌ها در بخش کشاورزي جزو سخت‌ترين کارهاست که حتي در قدرتمندترين اقتصادها نيز يارانه کشاورزي حذف نشده است‌ اما حذف يارانه تراکتور از اقدامات اين دولت بود که اين حوزه را با مشکلاتي روبرو ساخت.

وي ادامه داد: يارانه بخش کشاورزي به خاطر اهميت امنيت غذايي از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است و بايد با دقت بيشتري درباره آن عمل کرد که در اين دولت اين دقت و حساسيت مشاهده نشد.

نوري در پايان خاطرنشان کرد: طرح توزيع عادلانه آب که از طرف شوراي عالي استان‌ها ارائه شده و طرح احيا و نجات تالاب‌هاي کشور بعد از تعطيلات مجلس در کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي بررسي و پيگيري خواهند شد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.