سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از انجام تعميرات اساسي از عصر ديروز؛

پالايشگاه فجر جم در مدار سرويس قرار گرفت

مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم گفت: اين پالايشگاه پس از انجام تعميرات اساسي، پس از يك روز توقف توليد، با حداكثر ظرفيت در سرويس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رحيم اسلامي با اشاره به اينكه تعميرات كلي سالانه شركت پالايش گازفجرجم دو روز زودتر از برنامه پايان يافت واكنون اين پالايشگاه با حداكثر ظرفيت در سرويس قرار دارد، افزود: به منظور اجراى برخى تعميرات مهم و حساس براى رسيدن به توليد پايدار، توليد گاز در پالايشگاه گازفجرجم پس از يك روز توقف، با تلاش شبانه روزي كاركنان ادامه يافت.
 
وي افزود: پالايشگاه فجرجم طبق روال هرساله با هماهنگى همه مسوولان ذيربط وارد تعميرات كلي شده بود و هم اكنون كاملا در سرويس قرار گرفته است.
 
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: همه قطعات مورد نياز پالايشگاه براى انجام تعميرات كلي درطول اين مدت نيز تامين شده بود و با تلاش كاركنان وكارگران زحمتكش اكنون پالايشگاه با حداكثر ظرفيت در مدار توليد قرار دارد.
 
اسلامى اظهارداشت: برخى تعميرات مهم، مستلزم توقف بخش يا بخش هايى از پالايشگاه است و اين مقوله دربرنامه ريزى هاي شركت هاي پالايشي يك امر بديهي محسوب ميشود.
 
وي تعميرات كلي پالايشگاه را به منظور پایداری و استمرار توليد بسيار مهم ارزيابي كرد و تاكيد كرد: تعميرات كلي نه تنها مشكلي در روند توليد پيدا نمي كند بلكه پالايشگاه را براي توليد حداكثري در زمستان آماده تر مي كند.
 
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: برنامه‌ریزی تعميرات كلي پالايشگاه باید به گونه‌ای باشد که در مدت تعیین شده، کارهای اجرایی تا حدود 100 درصد به نتیجه برسد و توليد را براي زمستان ايمن تر كند كه با كمك خداوند متعال به اين مهم نيز دست يافته ايم.
 
وي افزود: در جريان كار تعميرات كلي ،همه نكات ايمني نيز رعايت شد و خوشبختانه همه كاركنان وكارگران با توجه به اصول HSE اقدامات مورد نياز را به پيش بردند ومن در اينجا از همه واحدهاي فني و غير فني تشكر مي كنم.
 
اسلامي تصريح كرد: تلاش ما همواره این ‌است که در کمترین زمان، بیشترین راندمان، بدون لطمه و آسیب روند تولید ادامه داشته باشد و افق‌های روشنی را در روند موفقیت هایمان شاهد باشیم.
 
وي گفت:پالايشگاه فجرجم همواره نقش مهمي در توليد گاز كشور داشته است وانتظار ميرود كارهاي انجام شده نيز به روند توليد كمك بسزايي كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پالایشگاه ، فجر جم ، گار ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.