سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استفاده شوراي شهر از ايده‌هاي دانشگاهي مديريت شهري را اصولي مي‌کند

"دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور" با بيان اينکه مشکلات شهري و روستايي بايد با کمک نيروهاي متخصص و دانشگاهي حل شود، گفت: سعي داريم در برنامه‌هاي سال جاري تعامل سازنده تشکل‌هاي دانشجويي با شوراهاي شهر و روستا را در دستور کار قرار دهيم.

محمد رضايتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکيد براينکه تعامل تشکل‌هاي دانشجويي و شوراهاي شهر و روستا مي‌تواند ايده‌هاي دانشگاهي را در مديريت شهري کارآمد کند، اظهار داشت: تشکل‌هاي دانشجويي بانگاه نقادانه، دلسوز، تخصصي و عدم طمع به قدرت هميشه ايده‌هاي سازنده‌اي براي مشکلات شهري و کشوري ارائه داده‌اند.
 
اين فعال دانشجويي ديدار و گفتگوي نخبگان دانشگاهي با اعضاي شوراي شهر را مفيد دانست و عنوان کرد: دانشجويان و فعالان دانشجويي از تمايل شوراهاي شهر و روستا براي تعامل با دانشگاه استقبال مي‌کنند، اما تاکنون چنين درخواستي از دانشگاه‌ها نشده است.

دبيرکل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با بيان اينکه مشکلات شهري و روستايي بايد با کمک نيروهاي متخصص بومي حل شود، گفت: ورود نگاه‌هاي سياسي به فضاي شوراي شهر موجب دور شدن اين شوراها از اهداف اصلي که همانا توسعه شهري و روستايي است، خواهد شد.

 رضایتی تصریح کرد: امروز کلان‌شهرها از جمله تهران با مشکلات عمده‌اي روبه‌رو هستند که بايد مسئوليت آن بر عهده کسي قرار گیرد که از انگيزهای سياسي دور بوده و تنها به حل مشکلات شهري با استفاده از برنامه‌ريزي اصولي و ايده‌های دانشگاهيان و افراد متخصص بپردازد.
 
دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور در پايان با اشاره به نشست سالانه تشکل‌ها در تابستان خاطرنشان کرد: در این نشست اعضای شورای مرکزی با انتخابات جدید تغییر مي‌کنند و در این نشست اهداف و برنامه‌های سال جاری مشخص خواهد شد که ما سعي مي‌کنيم مسئله تعامل سازنده میان تشکل دانشجویی و شوراهاي شهر و روستا را مطرح کنيم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تعامل ، شورا ، شهر ، تشکل ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.