سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد مطلوب "سرمایه گذاری"/ فعالیت بيش از۹۰۰ "شهرك صنعتی" در کشور

رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران با اشاره به رشد 17.4 درصدی سرمایه گذاری در کشور گفت: هم اكنون تعداد شهرك هاي صنعتي در سطح كشور، به بيش از ۹۰۰ شهرك افزايش يافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، غلامرضا شافعي با بیان این مطلب اظهار داشت: در زمان حاضر ظرفيت‌هاي خوبي در زمينه توسعه صنعت و تجارت در كشور به وجود آمده است و با جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي روند توسعه كشور شتاب بيشتري مي گيرد. 

وي با بيان اينكه هم اكنون رشد سرمايه‌گذاري در ايران به 17.4 درصد رسيده است، اظهارداشت: اين آمارها نشان از توانمندي و شرايط خوب و دلگرم كننده جذب سرمايه گذار در كشور است كه باتوجه به شرايط حاكم، افق روشن تري براي آن پيش بيني مي شود. 

شافعي تاكيد كرد: بايد با در نظر گرفتن شرايط روز جهاني، موضوع سرمايه گذاري در حوزه هايي همچون علوم دانش بنيان و فناوري هاي پيشرفته بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد. 

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت يادآورشد: جذب سرمايه‌گذاران خارجي در كشور مي تواند موجب افزايش توليد، ايجاد اشتغال و انتقال فناوري هاي نوين به كشور شود. 

رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ، حمايت از دارندگان دانش فني به منظور اجراي طرح هاي مهم صنعتي را از مهم‌ترين اهداف سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران عنوان كرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.