سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بائوج لاهوتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استفاده كمتر از كيسه‌هاي پلاستيكي بايد در جامعه فرهنگ‌سازي شود

عضو فراکسيون محيط زيست گفت: بهترين تدبير براي حفظ محيط زيست اين است که مردم را با اين محيط همراه کرد و به اين منظور بايد استفاده کمتر از اين پلاستيک‌ها را بايد به آن‌ها آموزش داده و در سطح جامعه فرهنگ‌سازي کرد.

"مهرداد بائوج لاهوتي" نماينده مردم لنگرود در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت حفظ محيط زيست گفت: کاهش حجم زباله جزو قوانين و تعهدات بوده و بايد تلاش کنيم ميزان زباله توليد شده در کشور را به حداقل برسانيم.

وي با اشاره به حجم بالاي کيسه‌هاي پلاستيکي اظهار داشت: کيسه‌هاي پلاستيکي تنها زباله‌هايي هستند که دفع نشده و براي هميشه در محيط زيست باقي مي‌مانند و آلودگي اين زباله خطراتي براي انسان‌ها، محيط زيست و جانوران ايجاد مي‌کند.

عضو فراکسيون محيط زيست اظهار داشت: با توجه به اين که هزينه بازيافت کيسه‌هاي پلاستيکي بسيار بالاست، همه دستگاه‌ها بايد در حد توان خود به منظور کاهش زباله‌هاي توليد شده در کشور تلاش کنند.

بائوج لاهوتي گفت: فراکسيون محيط زيست قانون خاصي براي محدود کردن استفاده از کيسه‌هاي پلاستيكي ندارد اما توصيه‌ها و راهکارهايي براي استفاده کمتر از اين پلاستيک‌ها ارائه داده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: بهترين تدبير براي حفظ محيط زيست اين است که مردم را با اين محيط همراه کرد و استفاده کمتر از اين پلاستيک‌ها را بايد به آن‌ها آموزش داده و در سطح جامعه فرهنگ‌سازي کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.