سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سيامك صفري:

"پسران آفتاب" با مضموني كميك اجتماعي اميد به جذب مخاطب دارد

"پسران آفتاب" با مضموني كميك اجنماعي و با توجه به زمان آن در ماه مبارك رمضان اميد به جذب مخاطب دارد.

"سيامك صفري" كارگردان و بازيگر تئاتر و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران جوان در مورد نمايش "پسران آفتاب" گفت: مجموعه‌ي تئاتر شهر اين روزها شاهد آخرين اجراهاي نمايش، نمايش "پسران آفتاب" مصادف با ماه مبارك رمضان روي صحنه ي اجرا خواهد رفت.
اين نمايش آخرين نوشته‌ي "نيل ساي‌مون" است كه با مضموني كميك، از واقعيتي عميق و تلخ كه اين روزها تمام جوامع را در برگرفته سخن مي‌گويد.
"صفري" بيان داشت: اين نمايش در موضوعي خاص از دو فرد بازنشسته ي نمايش سخن مي‌گويد كه سال‌ةا با يكديگر همكار بوده و بر اثر اتفاقاتي با هم قطع رابطه كرده اند و حال پس از چندين سال تصميم گرفتة‌اند كه نمايشي را در كنار يكديگر تجربه كنند.
كارگردان نمايش همچنين از تيم بازيگران خود خبر داد و گفت: هنرمنداني چون "بهاره رهنما"، "جواد عزتي"، "فرزين صابوني" در كنار "صبا گرگين"، "علي صالحي"، "جولاد پولاري" به ايفاي نقش خواهند پرداخت.
خود من هم در اين نمايش بازي خواهم كرد.
شرايط كار با اين افراد تاكنون بسيار مطلوب بوده و احتمال هرگونه تغيير در اين نمايش بسيار ضعيف است.
وي با بيان شرايط مطلوب‌ترين عنوان كرد: من فردي تئاتري هستم و شرايط تئاتر را بسيار دوست دارم و از كاركردن رعايت در تئاتر لذت مي‌برم و بازي در برخي از پروژه‌هاي تصويري مانع از فعاليتم در حوزه ي تئاتر نمي‌شود.
وي همچينن اظهار داشت: اين روزها وضعيت تماشاچيان تئاتر وضعيت خوبي است گروهي كه به عقيده‌ي من تئاتر برو هستند هميشه زمان خود را براي ديدن يك نمايش تنظيم مي‌كنند و هيچ‌گاه عاملي باعث نشده كه اين گروه از دين يك نمايش صرف‌نظر كنند مگر اينكه خود آن نمايش خاص داراي شرايطي باشد كه مخاطب را دفع كند.
به هر حال "پسران آفتاب" با اينكه قرار است در ماه مبارك رمضان روي صحنه برود اميد دارد كه گروه زيادي از مخاطبان را به خود جلب كند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.