سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يادداشت/

انشاء؛ مصداق واقعي فوتبال برزيل درايران

كودك ايراني همچون كودك برزيلي كه در نخستين سال‌هاي كودكي به كلاس فوتبال فرستاده مي‌شود، با انشاء آشنا شده و در اين امر خبره مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران؛ انشاء ايران مصداق واقعي فوتبال در برزيل بوده بدان معنا كه كودك ايراني همچون كودك برزيلي كه در نخستين سال‌هاي كودكي به كلاس فوتبال فرستاده مي‌شود، با انشاء آشنا شده و در اين امر خبره مي‌شود.
گفتني است؛ كه امروزه بنابرنظر برخي از صاحب‌نظران عرصه ادبيات اقشار مختلف جامعه ما در امر نگارش و خوانش انشا معركه شناخته مي‌شوند.
لازم به ذكر است كه انشا به عنوان سرمنشا نگارش همواره در روح لطيف هموطنان ما جاري بوده به گونه‌اي كه حتي در زمان تعهد در قبال يك مسئوليت نيز از انشاگويي و انشانويسي بهره و افي برده و آن را به مثابه عمل به وظايفشان مي‌دانند.
در اين ميان گاه چنان امر به مسئولان مشتبه مي‌شود كه ديگر زحمت عمل به مطالب و وظايف تبيين شده در انشاي دستنويس خويش را به خود نداده و به همان مطالب آمده بر روي كاغذ سپيدي كه هر لحظه احتمال گم‌شدنش مي‌رود، اكتفا مي‌كنند.
خاطرنشان مي‌شوند كه در اكثر مواقع عمل بهتر از انشا بوده و چه بهتر كه به جاي معركه بودن در زمينه انشا‌نويسي جهاني در امر عمل به تعهدات و وظايف خود بر سر زبان نيك‌خواهان بيفتيم./ص

برچسب ها: انشا ، فوتبال ، ادبیات ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.