سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرکوهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

لایحه حمایت از بزه‌دیدگان به منظور جبران خسارات قربانیان جرائم مختلف

معاون پارلماني وزير دادگستري گفت: لايحه حمايت از بزه‌ديدگان به منظور كمك به قربانيان جرائم در نظر گرفته شده كه نيازمند كمك فوري هستند.

"عبدالعلي ميرکوهي" در گفتگو با  خبرنگار حقوقي_ قضائي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرين وضعيت لايحه حمايت از بزهکاران اظهار داشت: اين لايحه به تصويب كمسيون لوايح دولت رسيده و در هيئت محترم وزيران در دست بررسي است.

معاون پارلماني وزير دادگستري با تاکيد بر اهميت و ضرورت  لايحه حمايت از بزه‌ديدگان، ادامه داد: خوشبختانه به دليل اهميت موضوع اين لايحه، نظر دولت، مجلس و قوه قضاييه در جهت تصويب آن مثبت و موافق است.

ميرکوهي تصريح كرد: اين وظيفه به عهده وزارت دادگستري محول شده تا با تشكيل كارگروه‌ها به افرادي كه ازسوي مراجع قضايي معرفي مي‌شوند، كمك شود.

وي در ادامه افزود: با تصويب لايحه حمايت از بزه‌ديدگان، افرادي كه زيان‌ وارده به آنها جبران نشده و شديدا نيازمند كمك هستند، بخشي از خسارتشان جبران خواهد شد.

معاون پارلماني وزير دادگستري با اشاره به بودجه اختصاص يافته به لايحه حمايت از بزه‌ديدگان در پايان خاطرنشان کرد: بودجه و اعتبار اختصاص يافته به اين مهم، بسيار محدود است، بتابراين اميد است با تصويب اين لايحه و تامين بودجه مناسب، اين تكليف شرعي و اجتماعي با جديت بيشتري ادامه يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لایحه ، بزهکاران ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.