سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برند ايران خودرو ، 400 ميليارد تومان می ارزد

با طراحي دومين و سومين محصول با برند ملي، ايران خودرو به زنجيره و دانش فني كامل طراحي و توليد خودرو و پلاتفرم مطابق با استانداردهاي روز جهاني دست يافت و برآورد تقريبي ارزش برند اين شرکت 400 ميلياردتومان است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : توليدخودرو با نشان ايراني حاصل نيم قرن تجربه خودروسازي ايران و همكاري‌هاي بين المللي با برندهاي معتبر است.

وي با اشاره به اين‌كه در استراتژي هاي ايران خودرو بر روي نوآوري و توسعه تکنولوژي به منظورصادرات تاکيد ويژه‌اي شده است، ‌خاطر نشان ساخت: برآورد تقريبي ارزش برند ايران خودرو400 ميلياردتومان است و اين ارزش مرهون تلاش چند سال اخير اين شرکت براي حضور در بازارهاي رقابتی جهاني است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: خودروسازان براي ماندن درصحنه رقابت جهاني از طريق افزايش مشتري و توليد دست و پنجه نرم مي کنند وشركت هايي دراين عرصه موفق خواهند بود كه يا بتوانند خود را با برند سرآمدشان معرفي کنند يا محصولات خود را با قيمت هاي مناسب تر و کيفيت بهتر ارايه کنند .

وي تاكيدكرد: فقط عرضه محصول عالي موفقيت در بازار را تضمين نمي کند و خودروسازان براي موفقيت در بازار نيازمند هر دو جنبه تمايز در محصول و ارزش برند هستند. 
نجم الدين اظهارداشت : ارزش برندخودرو سازان به عنوان سرمايه نامحسوس آنان محاسبه و در حساب هاي مالي ثبت مي شود.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد:اگر بخواهيم پا را فراتر و در عرصه بين المللي بگذاريم، بالاجبار بايديک برندقوي صاحب تکنولوژي برترداشته باشيم. ما سعي کرديم خودرا با برخي بازارهاي بين‌المللي تطبيق دهيم و اگر بخواهيم اين مسير را ادامه دهيم بايد سرعت توسعه و پيشرفت تکنولوژي بيشتر شود.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.