سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح سبز MOT شرکت کارون در جامعه مديريت سبز اروپا شرکت مي کند

طرح سبز بکار گيري دستگاه فرآورش سيار نفت (MOT) شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون که با هدف جلوگيري از هرز روي نفت در محيط زيست مورد استفاده و جهت حضور در جامعه مديريت سبز اروپا مورد ارزيابي قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محسن دهانزاده مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون با بیان این مطلب، گفت: با توجه به اينکه 70 درصد تأسيسات شرکت کارون در مجاور مناطق مسکوني شهري و روستايي، رودخانه‌ها، تالاب‌ها و اتوبان‌ها قرار دارد اين شرکت اصول سخت‌گيرانه‌تري براي جلوگيري از آلودگي‌هاي زيست محيطي براي خود وضع کرده ‌است.
 
دهانزاده افزود: در همين راستا هر سه ماه يک‌بار بصورت داوطلبانه برنامه خود اظهاري را در راستاي کاهش آلودگي‌هاي آب، خاک، هوا و انرژي با همکاري سازمان حفاظت محيط زيست استان خوزستان انجام مي‌دهيم که اين امر باعث شده است شرکت کارون از سوي اين سازمان به عنوان الگو به ديگر نهادها و سازمانها پيشنهاد شود.
 
وي با اشاره به اينکه از ابتداي تاسيس شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون برنامه‌هاي پيشگيري از آلودگي‌هاي زيست محيطي از سوي اين شرکت اجرا مي‌شود افزود: در  چهار سال گذشته اين برنامه‌ها به صورت وسيع‌تر و با نگاه سيستماتيک و مطابق با برنامه‌هاي راهبردي شرکت دنبال مي‌شود.
 
دهانزاده اظهارداشت: مدل مديريت سبز يکي از برنامه‌هايي است که شرکت کارون از سال 1388 در اين راستا دنبال مي‌کند و در دو سال گذشته موفق شده است در سطح کشور بالاترين امتياز را کسب نمايد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارون ، مدیریت ، سبز ، نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.