سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوليوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همکاری و همفکری لازم بین دولت "تدبير و اميد" با مجلس بوجود خواهد آمد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به تعامل سازنده بین دولت آينده و مجلس گفت: مطمئنا با شیوه‌ای که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی حرکت و دولت "تدبير و امید" را پایه‌گذاری کرده است‌، همکاری و همفکری لازم بین دولت يازدهم و مجلس بوجود خواهد آمد.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رابطه دولت حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی با مجلس نهم گفت: مطمئنا با شیوه‌ای که حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دولت "تدبير و امید" را پایه‌گذاری کرده است‌، همکاری و همفکری لازم بین دولت و مجلس بوجود خواهد آمد.   
 
وی ادامه داد: اگر دو قوه مجریه و مقننه در کنار یکدیگر به درستی عمل کنند، بسیاری از مشکلات کشور حل مي‌شود و استنباط شخصی من این است که ارتباطی خوب و سازنده برقرار خواهد شد.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به تعامل سازنده بین دولت و مجلس تصریح کرد: نگاه دولت و مجلس به حل مشکلات مردم یکسان است و دو قوه در تلاشند تا مشکلات مردم برطرف شود.   
 
کولیوند با اشاره به اینکه گرانی، تورم، صنعت، کشاورزی و ... از دیگر مسائلی است که مردم از آن رنج می‌برند، بیان کرد: هنگامی که دو قوه به دنبال برطرف کردن این مسائل باشند، طبیعی است که باید با یکدیگر تعامل کرده تا بتوانند در راستای حل مشکلات مردم به صورت سازنده عمل کنند.   
 
نماینده کرج همچنين خاطرنشان کرد: مطمئنا موضع مجلس در برابر رئیس‌جمهور منتخب ملت، موضع همکاری و همدلی بوده و مجلس به دنبال این است که  از افراد شایسته و بایسته در دولت استفاده شود.   
 
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تجربه‌ای که در هشت سال گذشته به دست آورده‌ایم ، بتوانیم در آینده به راهکارهای سازنده‌ و بهتری برای حل مسائل مختلف دست یابیم.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، دولت ، امید ، اعتدال ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.