سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طهيري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

فعاليت‌هاي سياسي؛ مهمترين کارويژه دانشجويان جامعه اسلامي دانشگاه‌هاي کشور

"دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين" گفت: مهمترين کارويژه جامعه اسلامي دانشجويان اين دانشگاه در سال تحصيلي جاري، فعاليت‌هاي سياسي و انتخاباتي بود.

اميد طهيري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت‌هاي جامعه اسلامي دانشگاه امام خميني(ره) قزوين اظهار داشت: با توجه به برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري در سال جاري مهمترين حركت ما ايجاد نشاط سياسي ميان دانشجويان اين دانشگاه‌ در سال جاري بوده است.
 
اين فعال دانشجويي افزود: جامعه اسلامي دانشجويان به دليل اهميت اين دوره از انتخابات رياست‌جمهوري با برگزاري همايش‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و دعوت از شخصيت‌هاي سياسي سعي در ترغيب هرچه بيشتر دانشجويان به شركت در اين برنامه‌ها و بازگشت دوباره نشاط سياسي به دانشگاه را داشتند.
 
وي با تاکيد بر اينکه مهمترين کارويژه انجمن دانشجويان جامعه اسلامي دانشگاه‌هاي کشور، فعاليت‌هاي سياسي و انتخاباتي بود، تصريح کرد: برنامه‌هاي مختلفي را در راستاي انتخابات رياست‌جمهوري با دعوت از کانديداها در دانشگاه انجام داديم و توانستيم به بهتربن شکل  فضاي انتخاباتي را به منظور خلق "حماسه سياسي" در کشور،  بانشاط و پرشور کنيم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.