سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تونل خلخال ـ گیلان کلنگ‌زنی شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ‌زنی تونل خلخال ـ گیلان خواست و آرزوی دیرین مردم خلخال از وزیر راه و شهرسازی است که امیدواریم در دوران صدارت نیکزاد این موضوع رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال در دیدار مردمی خود در خلخال اظهار داشت: اهمیت راه‌های مواصلاتی به ویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل با توجه به نوع اقلیم و کوهستانی بودن منطقه بسیار مهم است و به همین دلیل یکی از مهمترین اهداف بنده در طول مسئولیتم جلب نظر مسئولان کشوری و استانی برای حل مشکلات ارتباطی خلخال و کوثر با گیلان، مرکز کشور و مرکز استان اردبیل است.

وی عنوان کرد: در همین راستا با پیگیری‌های شبانه‌روزی شاخص استفاده از راه‌های روستایی که در خلخال و کوثر نسبت به میانگین استانی بسیار پایین بود ارتقا یافته و در بحث آسفالت‌ریزی در یک سال گذشته بیش از 105 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی در راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی جنوب استان اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین راه‌های ارتباطی که می‌تواند هم مردم استان را به مرکز کشور نزدیک کند و هم خلخال را از بن‌بست خارج کند در این شهرستان در حال اجراست که قطعاً اجرای تونل ارتباطی خلخالـ گیلان هم که مجوز و ردیف اعتبار ملی در بودجه سال جاری دارد می‌تواند به فرایند توسعه جنوب استان کمک کند.

جعفری‌بنه خلخال ادامه داد: همانطوری که طی هفته‌های قبل از تریبون مجلس خواستار کلنگ‌زنی تونل توسط وزیر راه و شهرسازی شدم متذکر می‌شوم تسریع در کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی تونل خواست مردم منطقه و آرزوی دیرین مردم خلخال و همچنین گیلان برای داشتن یک راه ارتباطی امن در زیباترین مسیر توریستی کشور می‌باشد.

وی تصریح کرد: در بحث راه‌های روستایی و نیز مساعدت در تامین 3 هزار تن قیر و تامین اعتبار 10 میلیارد تومانی از طریق فروش اوراق مشارکت می‌توان انقلابی در توسعه و ترمیم راه‌های روستایی خلخال و کوثر به وجود آورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعاً این حرکت اقدامی ماندگار خواهد بود و دغدغه بنده و مردم نسبت به ایجاد راه‌های امن و مطمئن برای مردم شریف ساکن در روستاها که خود نیز روستازاده هستند کمتر خواهد شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، تونل ، خلخال ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.