سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکايت بيماران از پرستاران پيگيري مي‌شود

بيماران مي‌توانند شکايات خود را از طريق تلفن و يا صندوق انتقادات نصب شده در بيمارستان‌ها اطلاع دهند.

فرزانه مظفري، مسئول اداره امور پرستاري دانشگاه علوم پزشکي زنجان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در همه بيمارستان‌ها ارباب رجوع وجود دارد که اين واحدها به مسئولان آموزش‌هاي لازم براي نحوه برخورد با بيماران و همراهان آن‌ها داده مي‌شود تا بهترين رفتار را با ارباب رجوع داشته باشند.

وي گفت: دوره‌هاي ارتباطي چه به لحاظ کلامي و چه غيرکلامي براي يادگيري پرستاران بهياران و کمک بهياران انجام شد تا در برخورد با بيماران کمترين اشتباه را داشته باشند.

وي تصريح کرد:‌با نظرسنجي‌ها از بيماران در صورت مشاهده بدرفتاري و به صورت مستند ثبت شده و اگر از پرستار يا بهياري چندين مورد شکايت ثبت شده باشد در حقوق آن‌ها تاثيرگذار است.

مظفري خاطرنشان کرد: مردم مي‌توانند در صورت بروز هر شکايتي از طريق تلفن گويا، پيام کوتاه و صندوق‌هاي انتقادات و پيشنهادات که در بيمارستان‌ها نصب شده پيگير شکايت خود باشند./ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.