رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از نبود مرکز توسعه آموزش پزشکی و نبود ردیف های هیات علمی در این بیمارستان اظهار گله مندی کرد.

دکتر علایی، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در این بیمارستان در بحث آموزش ساختار نظام مندی که در ارتباط با کلیه رشته های آموزش پزشکی باشد وجود ندارد همچنین ردیف های هیات علمی مثل متخصصین و پرستاران در مقاطع دکتری و فوق لیسانس در تشکیل بیمارستان های آموزش دیده نشده است.

وی با بیان اینکه در بیمارستان مراکز تحقیقات بالینی راه اندازی شده است ولی مرکز توسعه آموزش پزشکی ندارد عنوان کرد: نردبان علمی که باید در بیمارستان وجود داشته باشد از لحاظ انترن، رزیدنت سال اول و دوم و سوم وجود ندارد و جایگاه آنها را پزشکان عمومی دارند و نظارت میکنند.

علایی ادامه داد: از مشکلات دیگر بیمارستان متناسب نبودن امکانات با تعداد دانشجویان است ما از دانشگاه آزاد و سراسری از استان در تمام رشته ها دانشجو داریم و نظام آموزشي بسیار به هم ریخته است و وجود تعداد اکیپ های مختلف آموزشی از نبود قانون نظام مند حاکی است.

 رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطرنشان کرد: تامین اعتبارات در بیمارستان های آموزش دیده نشده است و هیچ گونه اختیاری بابت آموزش به بیمارستان های دولتی داده نمی شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار