سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یازده روز دورکاری احمدی‌نژاد ايجاد شبهه کرد/کسی که ولایتمدار است بی‌چون و چرا باید تابع ولایت باشد

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس گفت: ضعف دیپلماسی در عرصه بین‌الملل و یازده روز دورکاری احمدی نژاد از جمله مسائلی بود که متاسفانه در این چند سال در میان اذهان عمومی ایجاد شبهه کرد چرا که کسی که ولایتمدار است بی‌چون و چرا باید تابع ولایت باشد.

عبدالرضا عزیزی نماينده مردم شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره نقاط ضعف و قوت دولت کنونی اظهار داشت: اداره کشور در شرایط تحریم از سوی دولت بسیاری امری سخت و پیچیده است و دولت توانست در این شرایط با توجه به کاهش قیمت نفت امور را به نحوی شایسته پیش ببرد.

وی با اشاره به دیگر نقاط قوت قوه مجریه تصریح کرد: ارتباط نزدیک با مردم از طریق سفرهای مکرر به شهرهای مختلف، پرکاری، پاکدستی، اجرای طرح مسکن مهر و احداث بزگراه‌ها از جمله نقاطی است که باید موردتوجه قرار گيرد.

نماینده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي گفت: پیشرفت علمی، فناوری و دستیابی به تکنولوژی هوا - فضا و هسته‌ای در طی 8 سال از نمونه‌های بارز و مثبت دولت احمدی‌نژاد است که امیدواریم از سوی دولت منتخب اين رويه ادامه یابد.

عزیزی به نقاط ضعف دولت کنونی اشاره و خاطر نشان کرد: ضعف دیپلماسی در عرصه بین‌الملل، عدم مشورت با کارشناسان و یازده روز دورکاری احمدی نژاد از جمله مسائلی بود که متاسفانه در این چند سال در میان اذهان عمومی ایجاد شبهه کرد چرا که کسی که ولایتمدار است بی‌چون و چرا باید تابع ولایت باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دولت ، منتخب ، کنونی ، ضعف ، قوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.