سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش درآمد مستمري‌بگيران انگليسي

با كاهش حمايت بانک‌هاي مرکزي از اقتصاد جهاني، کارگران انگليسي در آستانه بازنشستگي با کاهش درآمد مستمري روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي تلگراف، با تصميم بانک‌هاي مرکزي به کاهش حمايت از اقتصاد جهاني، بيش از 750 کارگر انگليسي در آستانه بازنشستگي با کاهش درآمد مستمري سالانه مواجه هستند.

بر اساس اين گزارش، از ماه مه نشانه‌هايي دال بر تصميم آمريکا و انگليس براي توقف برنامه تسهيل کمي پول، يا چاپ پول، وجود داشت.

گرچه سرمايه گذاري به صورت اوراق بهادر به جاي پول نقد براي کارگراني که به بازنشستگي نزديک مي شوند، ايمن‌تر است، مقادير هنگفت پول که طي بحران اعتبارات به اقتصاد جهاني تزريق شد، بازار اوراق بهادار را از مسير خود منحرف کرده است؛ به طوريکه از زمان شروع سياست تسهيل کمي پول در آغاز سال 2009،‌ ارزش اوراق بهادار افزايش يافت، اما ماه گذشته با توجه به تصميم "بن برنانکي" رئيس بانک مرکزي آمريکا به توقف چاپ پول، ارزش اوراق بهادار روند کاهشي را طي کرد.

يکياز کارشناسان امور مربوط به مستمري در انگليس مشکل موجود را از عوارض جانبي سياست تسهيل کمي پول معرفي کرد. وي اظهار داشت اين امر بازارهاي سرمايه را از مسير اصلي منحرف کرده و تاثيري در کاهش خطر بازارهاي پولي بر صندوق‌هاي مستمري نداشته است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.