سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علي قوي تن:

حمايت از سينماي كودك در ايران مرده است/ تهيه كنندگان با ساخت چنين فيلم‌هايي پول هاي خود را دور مي‌ريزند

حمايت از سينماي كودك و نوجوان در سال هاي اخير مرده است و مسئولان هيچ كمكي در اين راستا نمي كنند.

علي قوي تن كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به همكاري خوب مسئولان اصفهان و شناخت آثار هنري از سوي مردم اين شهر و برخورداري آنها از يك فرهنگ خوب اين شهر بهترين مكان براي برگزاري جشنواره كودك است.    
وي افزود: برگزاري چنين جشنواره هاي در ايجاد پويايي، در ژانرهاي مختلف سينما تاثير به سزايي دارد و به نفع سينماي ماست.    
قوي تن عنوان كرد: با وجود زحمت هاي4 ساله ام در ساخت فيلم هاي كودك اما متاسفانه تاكنون هيچ حمايتي از هيچ ارگان و سازماني از آثارم نشده و به صورت قاطع مي توانم بگويم كه حمايت از سينماي كودك و نوجوان مرده است.    
اين كارگردان بيان كرد: سازندگان در صورت ساخت چنين آثاري بايد بدانند كه پول هاي خود را دور ريخته اند و اين صرف هزينه موجب مرگ سينماي كودك مي شود.    
قوي تن ادامه داد: متاسفانه مسئولان ما با وجود برخورداري از توان مالي ناشي از جشنواره هاي مختلف نمي خواهند در اين زمينه خرج و تبليغات كنند.    
وي تصريح كرد: متاسفانه فيلم پرواز بادبادك ها نيز به اين سرنوشت دچار شده و آقايان هيچ گامي براي آن انجام نمي دهند و هرگاه سراغ آن را مي گيريم هيچ جوابي به ما نمي دهند.    
قوي تن بيان كرد: براي نيم آفتاب، مهتاب، زمين، هم خودمان مقداري معطل كرديم كه آن را به جشنواره اصفهان برسانيم و بعد از نمايش آن در اصفهان براي اكران آن تصميم گيري مي كنيم./ص
برچسب ها: سینما کودک ، قوی تن ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.